اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
رئیس انجمن داروسازان خوزستان:

شوشان خرمشهر : به گزارش  قلم ماندگار، دکتر منصور آرزومند رئیس انجمن داروسازان خوزستان در دومین جلسه ستاد توزیع دارو که با حضور اعضای ستاد، مدیران شرکت های پخش دارویی استان و انجمن داروسازان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک کسب عنوان «معاونت منتخب» توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از زحمات و تلاش های دکترحسین برزگر معاون غذا و داروی این دانشگاه و همکاران این معاونت قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: این معاونت چند سالی است که با کسب عناوین برتر باعث افتخار دانشگاه علوم پزشکی اهواز شده است.

دکتر آرزومند با بیان اینکه ارتباط خوبی بین انجمن داروسازان خوزستان و معاونت غذا و داروی اهواز وجود دارد، اظهار کرد: این مهم را می بایست به عنوان فرصت خوبی تلقی کرد و ارتباط نیز باید دو سویه باشد.

وی در ادامه گفت: اقتصاد داروخانه ها در استان خوزستان فلج است که این مهم یک معضل ملی است و باید همچون چاره ای برای حل آن پیدا کرد.

دکتر آرزومند در ادامه با بیان اینکه می بایست به بحران ورشکستگی اقتصاد داروخانه در استان همچون ریزگردها نگاه ملی شود، افزود: متاسفانه بحران اقتصاد داروخانه ها در خوزستان جدی است و دورنمای خوبی ندارد.

وی از معاون غذا و داروی استان خواست: برای رفع این مشکل با ستاد بحران مدیریت استانداری خوزستان مکاتبه شود و برای رفع آن چاره ای بیاندیشند.

رئیس انجمن داروسازان خوزستان در پایان رفع مشکل داروخانه های استان را حق قانونی داروسازان عنوان کرد و افزود: در استان خوزستان با توجه به گرمای شدید هوا و وقوع ریزگردها این مهم مطالبه به حق داروخانه ها است و برای جلوگیری از ایجاد بحران دارویی در استان باید هرچه سریعتر برطرف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار