شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
استاندار خوزستان در نشست مشترک دبیران احزاب خوزستان: باید در مسیری گام برداریم که عضو حزب بودن افتخار باشد / پشتیبانی لازم را برای تاثیرگذاری بیش از پیش احزاب خواهیم داشت / یجاد خانه احزاب گامی به سمت رشد تحزب در استان است
باید در مسیری گام برداریم که عضو حزب بودن افتخار باشد و به عنوان شاخص رشد و توسعه یافتگی کشور در نظر گرفته شود...


شوشان: غلامرضا شریعتی در نشست مشترک دبیران احزاب و گروه های سیاسی که بعد از ظهر امروز در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، راه اندازی خانه احزاب را فرصتی برای رشد و توسعه یافتگی در استان خواند و اظهار کرد: باید از فرصتی که فراهم  شده تا خانه احزاب استان راه اندازی شود، استقبال کنیم؛ اگرچه در ابتدا ممکن است کمبود ها یا نقصان هایی باشد ولی باید با سعه صدر و همکاری تلاش کنیم این خانه محل گسترش تحزب در استان باشد و با همدلی و همراهی در کنار هم به فرهنگ تحزب در استان کمک شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باید در مسیری گام برداریم که عضو حزب بودن افتخار باشد و به عنوان شاخص رشد و توسعه یافتگی کشور در نظر گرفته شود.

وی افزود: این که امروزه بنا به دلایل تاریخی زیادی در کشور ما بسیاری افتخار عضویت در هیچ حزبی را ندارند، این امر به معنای خاکستری بودن و پایبند نبودن است که ممکن است مرام هایی داشته باشد که مغایر با مرام های موجود در کشور باشد.

شریعتی عضویت در حزب را تشکیلاتی حرکت کردن و عمل به وعده ها به مردم دانست و گفت: عضویت در احزاب به معنای مشخص بودن مرام و نگاه افراد است و نشان دهنده چارچوب معینی است که اشخاص در قالب آن حرکت می کنند و به مردم وعده می دهند و به آن ها پایبند هستند.

وی ادامه داد: هرچه سیستم حزبی را در استان رشد داده و چراغ راه مان قرار دهیم، چارچوب دار تر حرکت می کنیم و تشکیلاتی تر خواهیم بود. این گونه است که مردم با دید باز و اثباتی انتخاب می کنند که به معنای تشخیص درست تر و نتیجه بهتر است و با انتخابات سلبی به سمت دیگری سوق نخواهند یافت.

استاندار خوزستان یادآور شد: خانه احزاب باید مقری برای گسترش فرهنگ تحزب در استان و تلاش همه ما در این جهت باشد. ما در کنار احزاب هستیم و پشتیبانی لازم را برای تاثیرگذاری بیش از پیش احزاب خواهیم داشت تا نقش شان را در حرکت سیاسی استان ایفا کنند و تاثیرگذاری درست در استان و جامعه داشته باشند.







































نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار