اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای استان از روز پنجشنبه تا جمعه و ادامه پدیده شرجی تا آخر هفته آینده خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: بر اساس مدل‌های هواشناسی امروز برای شهرهای بهبهان و ایذه تندبادهای قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود که ممکن است سرعت تندباد در این مناطق به 45 تا 50 کیلومتر در ساعت برسد.

وی با اشاره به پدیده شرجی افزود: امروز میزان رطوبت در آبادان و شادگان 70 درصد، ماهشهر 66 درصد، هندیجان 57 درصد و در اهواز به 50 درصد رسید.

بهادری با بیان این‌که روز گذشته چهار شهر در خوزستان دمای 50 درجه را تجربه کردند، تصریح کرد: روز گذشته در اهواز، امیدیه، رامهرمز و شوش دمای 50 درجه ثبت شد ولی از روز پنجشنبه تا جمعه دمای هوای استان یک تا دو درجه کاهش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: مجددا از روز شنبه شاهد افزایش دما و ادامه پدیده شرجی در نواحی ساحلی استان خواهیم بود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز، امیدیه، رامهرمز و شوش با 51 درجه سانتی‌گراد و اهواز با 26 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 34 تا 51 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

برچسب ها: شرجی ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار