اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
اهواز - نمایش «جایی دیگر» کاری از گروه فرهنگی - هنری جوانه در اهواز به روی صحنه می رود.
منوچهر بهارلویی طراح و کارگردان نمایش «جایی دیگر» در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: این نمایش به تهیه کنندگی کیوان لطفی، نویسندگی هادی حجازی فر به مدت ۲۰ شب در پلاتوی استاد حیاتی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: این نمایش کاری از گروه فرهنگی - هنری جوانه است که داستان فرزندان خانواده ای را روایت می کند که برای رسیدن به سهم الارث پدری، درگیر ماجراهایی می شوند که در نهایت ... .

کارگردان این نمایش عنوان کرد: در این نمایش ایوب آزاداندیش، مجید گراوندیان، احمدرضا قدیری، حسن محبی فر، فریبرز شریفی، امین طرفی، نادیا سعیدی، گلشن بهادری، مریم کردزنگنه، ثائره حیاتی و رها سرکوهکی به ایفای نقش می پردازند.

بهارلویی ادامه داد: همچنین ایوب آزاداندیش دستیار کارگردان، ماندانا رباطیان مدیر صحنه، رویا نژادبهبهانی منشی صحنه، احمدرضا قدیری انتخاب موسیقی، ایمان نخلستانی نورپرداز، اسحاق علیدادی تدارکات و امیر صالحی خوانندگی این کار را برعهده دارند.

وی بیان کرد: این نمایش از روز ۳۱ تیرماه تا ۱۹ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در پلاتوی استاد حیاتی تالار آفتاب اهواز، واقع در لشکر، اتوبان قدس به روی صحنه می رود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار