دکتر عبدالحسین مقتدایی استاندار اصلاح طلب و اسبق خوزستان با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

"> حمایت استاندار اسبق خوزستان از دکتر روحانی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۹

دکتر عبدالحسین مقتدایی استاندار اصلاح طلب و اسبق خوزستان با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

 

شوشان : دکتر عبدالحسین مقتدایی استاندار اصلاح طلب و اسبق خوزستان با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

استاندار اسبق خوزستان در بیانیه خود آورده است: انقلاب هزینه ای است که یک نسل بابت تعلل ، سستی ، راحت طلبی ، ترس ، سازش ، جاه طلبی و عدم عمل به تعهدات فردی و اجتماعی نسل های قبل از خود می پردازد.این هزینه های شباهت به وام و قرضی دارد که نسل های قبل دریافت داشته و در مسیر بدخرجی ، ولخرجی و بی تدبیری خود مصرف نموده اند و این نسل انقلابی و نسل های بعد از آن است که بایستی اصل و فرع و دیرکرد این وام را بپردازد.

مقتدایی بیان داشته است: از نشانه های یک جامعه فهیم و بیدار دخالت در تعیین سرنوشت خود به هر قیمتی می باشد. زیرا هیچ چیز بالاتر و مقدم بر حفظ شرف، عزت و منزلت انسانی نیست. راز موفیت و استمرار هر حکومتی در تعامل منطقی با مردم نهفته و نشان توسعه یافتگی یک جامعه اعم از مردم یا حکومت انجام و پذیرش اصلاحات مستمر و ضروری در آن جامعه است. مقتدایی در پایان این بیانیه آورده است: باتوجه به شرایط موجود کشور و اوضاع منطقه و جهان و محدودیت های همه جانبه ایجاد شده و برای برون رفت از بن بست های موجود و گذر از موانع و مشکلات پیش روی ملت و کشور حضور همه جانبه ی مردم در صحنه برای دفاع از حقوق شهروندی و جلوگیری از شرمندگی در مقابل نسل های آتی امری حیاتی است.

 

اینجانب ضمن ارادت و احترام به تمامی نامزدهای محترم ریاست جمهوری باتوجه به شناخت از توانمندی ها ف تجارب ، سوابق مدیریتی و قانونگذاری جناب آقای دکتر حسن روحانی و همچنین اشراف ایشان بر مشکلات داخلی و بین المللی رای خود را با توکل به خداوند منان به نام ایشان صندوق خواهم انداخت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار