سید رضا میرزاده مشاور محسن رضایی اظهار کرد: پيش بيني می شود دكتر رضايي با راي قاطع مردم به عنوان نفر نخست در استان خوزستان معرفي شود.

"> گفت و گوی اختصاصی شوشان / محسن رضایی بالاترین رای در خوزستان دارد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۶

سید رضا میرزاده مشاور محسن رضایی اظهار کرد: پيش بيني می شود دكتر رضايي با راي قاطع مردم به عنوان نفر نخست در استان خوزستان معرفي شود.

 

مشاور محسن رضایی اظهار کرد: پيش بيني می شود دكتر رضايي با راي قاطع مردم به عنوان نفر نخست در استان خوزستان معرفي شود.

سید رضا میرزاده در گفت و گو با شوشان افزود: آن چه مسلم است مردم فداکار خوزستان استقبال با شكوه و حمايت قاطعي از دكتر رضايي به عمل آوردند كه جا دارد از همه ي این عزیزان به ويژه عشاير غيور عرب، بختياري، لر و دیگر قشرهاي مختلف مردم – كه در ماه هاي گذشته به ويژه در هفته ي اخير استقبال بي سابقه اي از فرزند خود به عمل آوردند تشكر كنم.

وی اظهار کرد: پيام ها و مراجعات حضوري مردم به ستادهاي دكتر رضايي در سطح استان حاكي از اين است: دكتر رضايي به اين دليل كه فرزند اين مردم زحمتكش و شريف كشور است و نيز به دليل برخورداري از توانايي هاي لازم در ابعاد مختلف به ويژه در حوزه ي اقتصادي – كه موضوع اصلي و نخست كشور ماست- و نيز ديگر حوزه ها از جمله سياست و فرهنگ، مردم عزیز استان حمايت قاطع خود را از ايشان به عمل آورده اند.

وی گفت: پيش بيني مي شود دكتر رضايي با راي قاطع مردم به عنوان نفر نخست در استان خوزستان معرفي شود.

میرزاده که فرماندهی بسیج ناحیه خوزستان را درکارنامه خود دارد، در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در مورد تاثیر انصراف دو تن از نامزدها از انتخابات ریاست جمهوری در افزایش آرای دکتر رضایی خاطر نشان کرد: قطعا در هر انتخاباتي ائتلاف ها و انصراف ها در آرايش انتخابات تاثير خود را خواهند گذاشت. پيش بيني ما اين است: درصدي از آراي كساني كه از ادامه ي حضور تا روز انتخابات صرف نظر مي كنند به سبد آراي دكتر رضايي اضافه شود.

وی دليل این امر را شخصيت ملي و فراجناحي دكتر رضايي برشمرد و گفت: دكتر رضايي یک شخصيت ملي و فراجناحي و متعلق به يك گروه خاص نيست و به همين دليل آحاد مردم با سليقه هاي مختلف به سمت ايشان روي مي آورند و با اطمينان خاطر از داشتن توانايي و كارآمدي ايشان آراي خود را به صندوق راي مي ريزند.

وی افزود: تحليل ما اين است كه انصراف ها به طور قطع در استان هاي زاگرس نشين و به ويژه استان خوزستان به نفع دكتر رضايي تمام شود.

مجددا از مردم شريف استان به خاطر ميزباني شايسته و استقبال بي سابقه و حمايت قاطع شان از فرزند خود كه يكي از قهرمانان ملي كشور به حساب مي آيد صميمانه تشكر مي كنم و به عنوان يك برادر كوچك  پيشنهاد مي كنم كه با حضور گسترده خود در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري تحول بزرگي را در كشور رقم بزنند تا به اين وسيله پايه هاي اقتدار كشور ايران اسلامي را بيش از پيش تحكيم ببخشند.

 

مشاور محسن رضایی تصریح کرد: مردم شریف استان خوزستان مطمين باشند، دکتر رضایی به دليل كارآمدي و توانمندي هايش در همه ي حوزه ها به ويژه در حوزه ي اقتصادي- كه به عنوان اصلي ترين مساله كشور و مردم مطرح است- به ياري پروردگار در صورت انتخاب به عنوان رياست جمهوري، از صلاحيت خدمتگزاري به مردم و كشور براي ايجاد تحول بزرگ، برخوردار است و قطعا در راه افزايش اقتدار نظام اسلامی، تلاش براي عمران و آباداني و رفع فقر و محروميت از جامعه و شكوفايي اقتصاد كشور موفق خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار