اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
شفاف‌سازی اطلاعات مالی و اصلاح ساختار مالی بانکها قبل از خصوصی‌سازی ازاهمیت بسیار بالایی در عرضه موفق سهام بانکها است.
احمد انارکی محمدی عنوان کرد: شفاف سازی صورت های مالی به افزایش کارامدی بیشتر هزینه‌های دولت و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند ، بانک صادرات با شفاف سازی صورت حسابهای مالی صداقت در اموربانکی خود را به اثبات رساند و بار دیگر مهر تائیدی برکارنامه درخشان خود زد.
  
به گزارش  تیتر برتر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  بیان کرد : شفاف سازی صورت های مالی  از یک سو به تحقق هر چه بیشتر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند و از سوی دیگر موجب ارتقای شفافیت مالی در سطح بنگاه های اقتصادی ودولت می شود.
 
وی افزود:به طور کلی تهیه صورت های مالی با هدف ارائه اطلاعاتی درباره وضعیت مالی برای طیفی گسترده از استفاده کنندگان در تصمیم گیری اقتصادی و ارزیابی مسئولیت پاسخگویی مفید واقع می شود. 
 
انارکی بیان کرد: بدین ترتیب در صورت های مالی  اطلاعاتی درباره میزان دارایی ها، بدهی ها، ارزش خالص، درآمدها، هزینه ها و سایر تغییرات در ارزش خالص افشا می شود.
 
نماینده مردم انار و رفسنجان  تصریح کرد: در ارزیابی سهام بانکها نیز اطلاعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است هر چه شفافیت گزارشی‌های مالی افزایش یافته و از استاندارد‌ها و ضوابط معتبر در تهیه و حسابرسی گزارش‌ها استفاده شود، ریسک اطلاعات کاهش یافته و بر قیمت سهام تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شفاف‌سازی اطلاعات مالی و اصلاح ساختار مالی بانکها قبل از خصوصی‌سازی ازاهمیت بسیار بالایی در عرضه موفق سهام بانکها است .
 
انارکی بیان کرد: در ارزیابی سهام بانک‌ها شفاف سازی اطلاعات از اهمیت بالائی برخوردار است در واقع، هرچه شفافیت گزارش‌های مالی افزایش یابد و از استانداردها و ضوابط معتبر در تهیه و حسابرسی گزارش‌ها استفاده شود، ریسک اطلاعات کاهش می‌یابد و بر قیمت سهام تأثیر مثبت خواهد گذاشت.
 
وی افزود: شفافیت در صورت‌های مالی از مشخص‌های مهم در ارتباط با بانک‌های بین المللی به حساب می‌آید که این امر باید در دستور کار قرار گیرد زیرا عدم شفافیت موجب کمرنگ و محدودتر شدن ارتباطات می شود.
 
نماینده مردم انار و رفسنجان  تصریح کرد: با توجه به رفع تحریمها و انجام مبادلات بانکی، شفاف سازی در خصوص صورت حسابهای مالی امریست مهم و اثرات مثبت آن به نظام جمهوری اسلامی و کشور باز میگردد.
 
وی خاطرنشان ساخت: اگر این شفاف سازیها نباشد گروه های سودجو به هر نحو وعنوانی از این قضیه انتفاع شخصی خواهند برد و ما قادر به تشخیص این افراد یا درآمدهای آنان که از چه سمت و سویی کسب می کنند نخواهیم بود و این عدم شناسایی به نفع مردم و جامعه نخواهد بود.
 
انارکی افزود: با پیش قدم شدن بانک صادرات در ارائه شفاف سازی صورت حسابهای مالی تحول بزرگی در این امر مهم رقم خورده ، باشد که سایر بانک ها پیرو عملکرد این بانک باشند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:بنده به عنوان نماینده مردم ،عملکرد بانک صادرات در ارائه صورت حسابهای شفاف مالی را ارج و تحسین می نمایم.
 
احمد انارکی  محمدی تصریح کرد:  بانک صادرات  با شفاف سازی صورت حسابهای مالی خود صداقت در امور بانکی و سیستمهای مالی وپولی شعبات و سرمایه گذارانش را برای همگان به اثبات رساند و آسوده خاطر بودن سهامداران و سپرده گذاران  خود را بیش از پیش فراهم ساخت ، با این کار مهر تاییدی بر کارنامه فعالیت های مثبت و سازنده بانکی خود زد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار