اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷
استاندار خوزستان تاکید کرد:

شوشان خرمشهر : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعد از ظهر امروز شنبه سی و یکم تیر ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای پروژه مهر و بازگشایی مدارس به طور جدی ورود کنند و از همین الان مهمترین برنامه شان تا مهرماه بازگشایی مدارس باشد و همه امکانات شهرستان بخش و روستا و استان بسیج شود و به آموزش و پرورش کمک شود.

شریعتی افزود: ما باید پشتیبانی و تدارکات و امکانات مدارس را در حد توانمان فراهم نماییم و مدیر مدرسه در بخش آموزشی متمرکز شود و باید تلاش کنیم دغدغه های وی را کمتر کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امور اجتماعی استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان دستورالعملی در مورد پروژه مهر و آمادگی برای بازگشایی مدارس تهیه کند تا من ابلاغ نمایم. همچنین صدا و سیما برای این موضوع برنامه سازی و تولید محتوا را شروع کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: فرمانداران تمام ادارات شهرستان ها را درگیر این کار کنند و هر یک از ادارت شهرستان را پشتیبان و معین چند مدرسه کنند که بتوانند امکاناتشان را بسیج کنند و سعی شود بازگشایی مدارس در سال جاری بهتر از سال قبل باشد و مدارس آمادگی شان بیشتر باشد.

شریعتی عنوان کرد: شهرداران در کل استان برای آماده سازی ورودی های مدارس بسیج شوند و مسائلی مانند ساخت سرعت گیر و یا خط کشی جاده و کارهایی که ایمنی لازم را برای دانش آموزان فراهم کنند انجام شود و شوراها هم مدارس را در مسائل مختلف کمک کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا مهرماه سال جاری بهتر از مهر ماه سال گذشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: به معاونت عمرانی ابلاغ کردم تا شرکت های آب و فاضلاب خوزستان و توزیع برق استان و اهواز را موظف کنند تا فعلا بدون حق انشعاب انشعابات لازم برای مدارس را وصل کنند تا تعداد مدارسی که تجهیز و آماده خدمت رسانی شود به صد مدرسه برسد و به محضی که تخصیص آمد هزینه انشعابات را پرداخت خواهیم کرد تا اداره کل نوسازی مدارس به شرکت های آب و فاضلاب و برق پرداخت نماید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار