اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به مشکل سیستم سرمایشی خوابگاه حضرت معصومه (س) اهواز در خنک کردن هفت بلوک از 12 بلوک این مجتمع، گفت: قرار است سه بلوک‌ به کولر مجهز شوند؛ با این کار قدرت سیستم سرمایشی مرکزی به جای اینکه صرف خنک کردن هفت بلوک شود، روی چهار بلوک متمرکز می‌شود.
دکتر حمیدرضا غفوری با بیان اینکه تعمیر و بازسازی خوابگاه هر ساله انجام می‌شود، اظهار کرد: امسال نیز بلافاصله پس از تخلیه خوابگاه این اقدامات انجام شد. 

تعمیرات در تمام 12 بلوک در حال انجام است و تعمیر سرویس بهداشتی، رنگ کاری فضاها، رفع گرفتگی و نشتی لوله‌ها از جمله این اقدامات هستند؛ تاکنون 50 درصد کارها به اتمام رسیده و امیدواریم تا پایان مردادماه نیز فرآیند تعمیرات به پایان برسد.

وی افزود: هفت بلوک در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) اهواز درگیر بحث گرما و جواب ندادن سیستم سرمایشی بودند. از این تعداد سه بلوک‌ قرار است به کولر مجهز و از سیستم سرمایشی مرکزی خارج می‌شوند. با این کار قدرت سیستم سرمایشی مرکزی به جای اینکه صرف خنک کردن هفت بلوک شود، روی چهار بلوک متمرکز می‌شود.

معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امسال امکان مجهز کردن چهار بلوک باقی مانده به کولر وجود ندارد اما برای رفع مشکل این بلوک‌ها نیز قرار است سیستم خنک‌کننده مرکزی تقویت و یک برج خنک‌کننده و یک چیلر به این سیستم اضافه شوند. همچنین قرار است پنجره‌های این هفت بلوک دو جداره شوند و تاکنون پنجره‌های سه بلوک دو جداره شده‌اند.

غفوری تصریح کرد: هر کدام از کارهایی که برای حل مشکل دانشجویان خوابگاه انجام شده است، شامل زیرمجموعه‌هایی می‌شود. یک ترانس برق جدید نیز احداث شد و به همین منظور نیز یک اتاقک به مساحت 100 مترمربع برای ترانس در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دانشگاه هزینه‌های مختلفی برای حل مشکلات خوابگاه انجام داده است و ما انتظار داشتیم از اعتبارات استانی یا از بخش اعتبارات ضروری وزارت‌خانه برای خوابگاه هزینه‌ای در نظر گرفته شود. تاکنون مبلغی دریافت نکرده‌ایم، البته وزارت‌خانه با اختصاص مبلغی به دانشگاه موافقت کرده است ولی این مبلغ هنوز در بخش اداری است و منتظر دریافت آن هستیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار