شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
علی عسگر ظاهری گفت: اجازه نمی دهیم کسی در حق مردم اهمال کاری کند و انتظار می رود که همه مسئولین نیز با تمام وجود پای کار بیایند تا بتوانیم قدمی برای بهبود وضعیت زندگی مردم محروم برداریم.

شوشان: نشست بررسی عملیات اجرایی اصلاح و نوسازی شبکه آب منطقه کلگه با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و جمعی دیگر از مدیران دستگاه اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی عسگر ظاهری در این نشست اظهار کرد: به دلیل عمر بالای شبکه آبرسانی شهرستان و فرسودگی خطوط، نوسازی کامل شبکه آب مسجدسلیمان در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری های صورت گرفته در سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌ها اصلاح، نوسازی و بهسازی شبکه های آب شهرستان‌ مسجد سلیمان بود که با تلاش های انجام شده، منطقه کلگه به عنوان اولین منطقه در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد آغاز به کار اصلاح شبکه آب در این منطقه کم تر توسعه یافته شهرستان هستیم که البته انتظار می رود مشکلی که برای شهرک ولیعصر و استفاده از لوله های نامرغوب پیش آمد در این منطقه اتفاق نیفتد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعنوان نماینده مردم از شرکت آب و فاضلاب خوزستان انتظار دارم که از تمام امکانات موجود برای رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب شهرستان استفاده کند. 

علی عسگر ظاهری در ادامه بیان کرد: با جدیت همه مراحل کار را زیر نظر خواهم داشت و اجازه نخواهم داد در این مسیر کسی اهمال کاری کند و انتظار دارم همه مسئولین نیز با تمام وجود پای کار بیایند تا بتوانیم قدمی برای این مردم برداریم.

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان نیز در ادامه گفت: بعنوان یک شهروند خوزستانی وضعیت آب و فاضلاب ها را مناسب نمی دانم چرا که مسجدسلیمان با قدمتی بیش از ۱۰۰ سال فاقد حتی ۱ متر شبکه فاضلاب باشد اما در مقابل شهرهای اطراف مسجدسلیمان که سابقه چندانی ندارند دارای شبکه فاضلاب باشند را می بینیم که این زیبنده نیست. 

وی خطاب به شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عنوان کرد: هنوز مردم بعضی از مناطق مسجدسلیمان 2 ساعت از ۴۸ ساعت را آب گیری می کنند که این به هیچ وجه پسندیده نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار