اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه آمار حوادث ترافیکی در کانال‌های آب کنار جاده اختصاصی کشت و صنعت و سایر کانال‌های شوش و دزفول به صورت روزافزون در حال افزایش است، بر لزوم چاره‌اندیشی برای این مساله تأکید کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک خوزستان که امروز (4 مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در شوش و دزفول در خصوص وقوع تصادفات و حوادث جاده‌ای واقعا مشکل داریم. آمار تصادفات جاده‌ای در کانال‌ها و جاده‌های شوش و دزفول که تحت پوشش پلیس راه نیستند، اکنون بسیار بالا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این مناطق، اراضی کشاورزی بسیاری وجود دارد، کانال‌های آبیاری فاقد حفاظ در این مناطق ایجاد شده است و مخصوصا کانال‌های آب موجود در جاده اختصاص کشت و صنعت به هیچ وجه اصلاح نمی‌شوند و تصادفات در این نقاط بسیار زیاد است.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: اگر سرنشینان خودروهایی که در این کانال‌ها سقوط کرده‌اند، ‌بر اثر تصادف نمیرند قطعا بر اثر خفگی جان خود را از دست می‌دهند و معلوم نیست که اداره کل راهداری و یا خود شرکت کشت و صنعت، قصد اصلاح و پوشش جاده‌ها را دارند یا نه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار