شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
شوشان: ستار شکیبا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با روز صنعت و معدن که با حضور مقامات استانی و مسئولین کشوری برگزار شد شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزاکوچک خان با تلاش کارکنان خود موفق شد عنوان واحد نمونه تولیدی در استان خوزستان را کسب کند.


مدیرعامل کشت و صنعت میرزاکوچک خان افزود: این شرکت همواره در راستای اهداف سازمانی خود به حداکثر بهره‌وری در عین رعایت کیفیت برتر تولید، توجه ویژه داشته و دارد و کل شرکت بطور یکپارچه این اهداف سازمانی را در بالاترین سطح ممکن پی‌گیری می‌کنند لذا همین امر باعث شد که این شرکت به عنوان واحد نمونه تولیدی در استان خوزستان معرفی گردد. وی همچنین آسیب‌شناسی روندهای تولید، وارسی مداوم تمامی خطوط تولید شرکت و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مشکلات و بهره‌وری مناسب را در کنار نیروهای جوان و با انگیزه از مهمترین دلایل این موفقیت برشمرد.

ستار شکیبا در پایان خاطرنشان کرد: کشت صنعت میرزاکوچک‌خان در اراضی آزاد شده از عملیات بیت‌المقدس در دوران دفاع مقدس واقع شده است و تلاش مجموعه همکاران ما این بوده که در ادامه آن جهاد مقدس، سنگر تولید را با همت جوانان متعهد و غیور منطقه با حداکثر توان پیش ببریم و این موفقیت نیز ناشی از همین همت و تلاش پرسنل این شرکت است.

گفتنی است همچنین در سال ۹۵ و منحصر بفردترین کارخانه تولید شکر قهوه‌ای طبیعی توسط این کشت و صنعت برای نخستین بار در کشور به بهره‌برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار