اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اطلاعی از قهر ویسی ندارم و باید بگویم نیم ساعت پیش از من خواست که در نشست خبری حاضر شوم.

 بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی برابر تراکتورسازی در لیگ برتر کشور، با تسلیت درگذشت مصطفی خراجی، پیشکسوت فوتبال خوزستان، اظهار کرد: همه از شرایط تیم ما مطلع هستند و مشکلات مالی فصل گذشته نیز باعث شد که بازیکنانی زیادی را از دست بدهیم و در تغییرات بسیاری در تیم ایجاد شده است.

وی بیان کرد: استخوان‌بندی تیم از بازیکنان جوان است که امیدواریم با این مجموعه و پتانسیلی که دارند در ادامه لیگ شرایط خوبی به وجود آوریم و نتایج خوبی کسیب کنیم، هر چند که درصدد هستیم بازیکنان دیگری به جمع‌مان اضافه کنیم که تاکنون شرایط خاص باشگاه و خوزستان، باعث شده که بازیکنان خاصی رغبت آمدن به تیم را نداشته باشند. احتنمال در هفته‌های آینده نیز بازیکن خارجی که با شرایط مالی ما همخوانی داشته باشد، جذب خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با عذرخواهی از عدم حضور ویسی در نشست خبری، گفت: ان‌شاءالله هر چه شرایط لیگ بهتر ‌شود، ویسی نیز شرایطی پیدا کند که در تمام نشست‌های خبری شرکت کند و اگر بازهم شرایط سخت بود و خبرنگاران قابل دانستند من در خدمت شما هستم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت عبدالله ویسی در تمرینات روزهای اخیر استقلال و این‌که گفته می‌شود روز گذشته هم مراسم آشتی کنانی برگزار شده، آیا او واقعا قهر کرده که به نشست خبری نیامده است؟ عنوان کرد: اگر من در این نشست خبری حضور دارم به این خاطر است که ویسی از من خواست در نشست حاضر شوم و در غیر این صورت نمی‌آمدم. عدم حضور او در تمرینات به این خاطر بود که با اسپانسر در تهران جلسه داشت.

مکوندی ادامه داد: ویسی دیروز نیز جلسه‌ای با حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان داشت و بعد از آن هم در تمرینات حضور داشت. اطلاعی از قهر ویسی ندارم و باید بگویم که حتی نیم ساعت پیش نزد او بودم و او به من گفت به جلسه بیایم. جا دارد از حیدری و همچنین آقای اسدبیگی که قبول کرد امسال اسپانسر تیم باشد، قدردانی کنم.

وی در ارزیابی از تیم تراکتورسازی هم گفت: تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ شناخت صد درصدی از یکدیگر ندارند. تراکتورسازی هم با مشکلاتی که فیفا برای آن‌ها به وجود آورد، نتوانستند بازیکن جذب کنند و تقریبا یکسری از بازیکنان سابق خود را در اختیار دارند که ما از نظر تکنیکی از آن‌ها شناخت داریم. همچنین سرمربی این تیم آقای گل‌محمدی است که همه کاملا او را می‌شناسند. از نظر کار تاکتیکی باتوجه به این‌‌که هنوز بازی رسمی برگزار نشده است، دو تیم شناخت صد درصدی از هم ندارند ولی امیدوارم با شناخت نسبی که داریم، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر بازی را به اتمام برسانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال ایسنا، درخصوص وضعیت مهاجم برزیلی این تیم، عنوان کرد: او با تیم تمرین می‌کند و مصدوم نیست ولی متاسفانه کارهای اداری نقل و انتقالات مربوط به او انجام نشده است و فردا نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

وی درباره اسپانسر باشگاه نیز گفت: نیشکر هفت‌تپه اسپانسر باشگاه است.

مکوندی درخصوص بازگشت بازیکنانی از جمله دانیال ماهینی که یک‌طرفه با این باشگاه نیز توضیح داد: طبق آن‌چه فدراسیون گفته است، اگر بازیکنی فسخ کند و اعتراضی روی فسخ او شود و به کمیته تعیین وضعیت برود و این کمیته نیز رای را به سود باشگاهی که با آن قرارداد داشته است، صادر کند، آن بازیکن چهار تا شش ماه محروم می‌شود و خسارتی را هم باید پرداخت کند، البته این بازیکن دیگر به باشگاه ما بر نمی‌گردد و اگر هم رای به سود بازیکن صادر شود، می‌تواند به هر تیمی که‌ می‌خواهد، برود. من فکر می‌کنم در فاصله‌ای که لیگ تعطیل بود، کمیته تعیین وضعیت می‌توانست به خیلی از شکایات رسیدگی کند که با این کار به باشگاه‌ها کمک می‌شد.

به گزارش ایسنا، یحی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به نشست خبری نرسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار