اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
فرماندار شوش :


فرماندار شوش از اختصاص اعتباری بالغ بر 35 میلیاردریال به امر بهداشت و درمان شهرستان خبر داد.
 رضانجاتی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان که  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در جامعه گفت:توجه به سلامت افراد جامعه یک امر ضروری و نیازمند همکاری تمامی دستگاه های عضور شورای سلامت می باشد.
وی گفت: بر این اساس و با پیگیری های صورت گرفته وضعیت بیمارستان نظام مافی از حالت گذشته خارج و به یک وضعیت نسبتا مطلوب رسیده است ضمن اینکه باید نسبت به افزایش سطح تجهیزات و خدمات دهی آن اقدامات لازم به عمل آید.
نجاتی با اشاره به افزایش دمای هوا و احتمال شیوع برخی از بیماری های این فصل گفت: بابد با انجام اقدامات پیشگیرانه  از جمله آهک پاشی جوی های رو باز خیابان ها نسبت به بازدید و کنترل مستمر آب آشامیدنی در شهرها و روستاها اقدام شود.
فرماندار شهرستان شوش همچنین بر بازرسی و بازدید مستمر از اماکن ورزشی و استخرها توسط مرکز بهداشت شهرستان تاکید کرد و گفت: گزارش اقدامات و بازدیدهای صورت گرفته به صورت هفتگی ارسال شود.
وی بر توجه جدی به وضعیت بهداشتی مساکن مهر نیز تاکید کرد و گفت:به دلیل ساکن بودن تعداد زیادی از همشهریان در این منازل شهرداری و مرکز بهداشت باید اقدامات لازم از جمله جمع آوری به موقع زباله ها و نخاله های ساختمانی را انجام دهند.
نجاتی خواستار نظارت بر بهداشت اصناف و بازار شد و گفت: اداره دامپزشکی نسبت به تشدید بازرسی از اصناف و فروشندگان مواد پروتئینی ( گوشت قرمز ، مرغ و ماهی) باتوجه به گرمای بالای هوا و شرایط خاص این فصل اقدام کنند.
رییس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش بر آمادگی مراکز درمانی جهت پذیرش بیمارانی که دچار گرما زدگی شده اند تاکید کرد و گفت: اولویت رسیدگی به این بیماران، فراهم کردن دارو و امکانات درمانی در دستور کار قرار گیرد.
وی خواستار نصب چندین دستگاه آبسردکن در نقاط پرتردد سطح شهر، اطراف بازار  و همچنین در محیط های اداری شد و گفت: باتوجه به فصل گرما مهمترین اولویت عرضه آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان می باشد.
همچنین در این نشست غلامرضا میرزایی سرپرست شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این مرکز ارائه کرد. 
در این نشست موضوع آهک پاشی جوی های روباز فاضلاب، طرح جمع آوری قلیان ها، اتلاف سگ های ولگرد، لزوم جلوگیری از ورود دام قاچاق و غیر قانونی از مبادی ورودی و ساماندهی عرضه دام سطح شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار