اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
فرماندار شوش:
رضانجاتی در آیین افتتاح باشگاه علمی ورزشی نشاط گفت: این باشگاه با اعتباری بالغ بر 1میلیارد ریال و از محل تسهیلات صندوق کار آفرینی و امید و سهم آورده متقاضی راه اندازی شده است.

در آیینی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان شوش نخستین باشگاه علمی ورزشی در شوش افتتاح شد.

 رضانجاتی  در آیین افتتاح باشگاه علمی ورزشی نشاط گفت: این باشگاه با اعتباری بالغ بر 1میلیارد ریال و از محل تسهیلات صندوق کار آفرینی و امید و سهم آورده متقاضی راه اندازی شده است.
وی گفت: این باشگاه علمی ورزشی یکی از طرح های اشتغال زایی است که بر اساس نیاز شهرستان راه اندازی و در این رابطه تسهیلات ویژه ای دریافت نموده است.
نجاتی اظهار کرد :این باشگاه در محلی با زیربنای 300 مترمربع راه اندازی شده که  زمینه ی اشتغال 5 نفر را به صورت مستقیم فراهم نموده است.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به سیاست های حمایتی دولت در بخش جوانان و ورزش گفت: مسوولان و متولیان ورزش در این شهرستان آماده همکاری با افراد علاقمند به سرمایه گذاری در این بخش از طریق ارائه خدمات مختلف از جمله پرداخت تسهیلاتی بانکی هستند.
نجاتی با بیان اینکه سلامت جسمی و روحی از ارکان و لازمه ی یک جامعه سالم و پویا می باشد بر راه اندازی باشگاه های ورزشی در راستای توجه به امر ورزش در شهرستان تاکید کرد.
وی افزود:ایجاد این فضاهای ورزشی قطعا درنوع رفتار و اخلاق اسلامی و روحیه خودباوری در بین ورزشکاران موثر است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار