اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
فرماندار شوش:
رضانجاتی در جریان بازدید از کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در محل دارالقرآن شهر شوش ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﻫﻤﯿﺖ و ﻧﻘﺶ ﺣﺴﺎس ﻃﺮح ﻏﻨﯽ ﺳﺎزي اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ در ﺗﺎﻣﯿﻦ و ﺣﻔﻆ ﺳﻼﻣﺖ و آراﻣﺶ روﺣﯽ و رواﻧﯽ ﺟﺎﻣﻌﻪ خواستار همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در این زمینه شد.
فرماندار شوش : شرکت بیش از 5 هزار دانش آموز در کلاس های اوقات فراغت 
فرماندار شهرستان شوش گفت: با آغاز فصل تابستان بیش از 5 هزار دانش آموز در کلاس های تابستانی طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کرده اند.
 رضانجاتی  در جریان بازدید از کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در محل دارالقرآن شهر شوش ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﻫﻤﯿﺖ و ﻧﻘﺶ ﺣﺴﺎس ﻃﺮح ﻏﻨﯽ ﺳﺎزي اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ در ﺗﺎﻣﯿﻦ و ﺣﻔﻆ ﺳﻼﻣﺖ و آراﻣﺶ روﺣﯽ و رواﻧﯽ ﺟﺎﻣﻌﻪ خواستار همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در این زمینه شد.
وی اظهار داشت: ﺑﺮﮔﺰاري ﮐﻼس ﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻋﻠﻤﯽ، آﻣﻮزﺷﯽ، ورزشی، ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﻫﻨﺮي و ﻣﺬﻫﺒﯽ در ﻗﺎﻟﺐ ﻃﺮح ﻏﻨﯽ ﺳﺎزي اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ؛ زﻣﯿﻨﻪ ﺑﺮوز و ﺷﮑﻮﻓﺎﯾﯽ اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎ و ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪي ﻫﺎي ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎن و ﺟﻮاﻧﺎن را اﯾﺠﺎد، ﻫﻤﻮار و ﺗﻘﻮﯾﺖ می ﻧﻤﺎﯾﺪ.
فرماندار شوش در ادامه به تنوع برنامه های اوقات فراغت شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت برنامه های اوقات فراغت بصورت ویژه برای خواهران و برادران در سطح شهرها و روستاهای تابعه توسط برگزار می شود.
نجاتی گفت : براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته این کلاس‌ها در 26 رشته در حوزه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری در شهرستان برگزار می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار