شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۹

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : از خواندن شعارها دو مطلب درباره هر نامزد روشن می شود. یکی اینکه یا درباره مسایل شورا ناآگاه است یا اینکه به مسایل آگاه است اما باز هم شعارهای غیر واقعی می دهد که هر دوی این ها به درد شورا نمی خورند و نباید به آنها رای داد.

و بالاخره نکته آخر اینکه ما مردم باید از عملکرد هر نامزد، پی به ماهیت او ببریم. مثلا کسی که بیاید عکس های خود را روی دیوارهای شهر، روی علائم راهنمایی و رانندگی، روی پایه های برق و نماهای ساختمان ها با چسب چوب، بچسباند که پاک کردن آن به آسانی امکان پذیر نیست، از همین ابتدا دست به تخلف زده است زیرا چکش به دست گرفته و بیشترین ضربه ها را به دستگاهی که باید کمر خدمت برای ارتقاء و درآمدزایی آن (شهرداری) بکار برد، وارد کرده است، آنچنان که به گفته مهندس هلاکویی مدیر قطار شهری اهواز و شهردار اسبق این کلانشهر که جایش در نامزدهای شورا خالی است، اگر شهرداری بخواهد در و دیوار شهر را از پوسترهای نصب شده یا بهتر بگوئیم چسب شده انتخاباتی پاک کند، هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان را باید متحمل شود. به گفته هلاکویی اعمال چنین روشی در انتخابات، خیانت به شهر محسوب می شود.

 

به هر حال بارها گفته و بار دگر می گوئیم که اگر مشتاق به پیشرفت و آبادانی شهر و نیز به بقای یک شورای کار آمد هستید، هوشیارانه رأی بدهید و حتی اگر از ناچاری قولی به کسی یا قومی داده اید، عملاً با تعقل و تفکر و فراقومی و فراجناحی رأی خود را به صندوق بریزید تا بار دیگر شهر ما و شورای ما سر افکنده دیگر کلانشهرها نشود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار