اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
فوتبال درون تیمی بازیکنان پرسپولیس برای دقایقی به دلیل نزاع بین هواداران این تیم دچار اختلال شد و بازیکنان در حال تماشای درگیری هواداران بودند.
به گزارش ایسنا، تمرین عصر امروز پرسپولیس به برگزاری بازی درون تیمی اختصاص یافت که برانکو بازیکنان تیمش را به دو تیم تقسیم کرده بود.

در تیم قرمزپوش بازیکنانی مانند بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، ماهینی، نوراللهی، کامیابی‌نیا، احمدزاده، طاهرخانی، طارمی و در تیمی که کاور سبز به تن داشت نیز بازیکنانی مانند وحید امیری، محسن مسلمان، گادوین منشا، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، شایان مصلح و علیرضا بیرانوند حضور داشتند که این بازی ۷ بر یک به سود تیم قرمز وش تمام شد.

در اواخر تمرین روی سکوهای شهید کاظمی بین تعدادی از هواداران پرسپولیس درگیری شکل گرفت به طوری که بازیکنان هم تمرین را رها کردند و در انتظار پایان سروصدا و خوابیدن این نزاع بین هواداران بودند. در نهایت این درگیری که بین دو گروه شکل گرفته بود با حضور مسئولان ورزشگاه با آرام کردن فضا، خاتمه یافت.

در این تمرین یک توریست کروات که از چندین کشور مختلف مانند صربستان، آذربایجان و... به وسیله موتور عبور کرده بود حضور داشت و برای دقایقی هم با برانکو ایوانکوویچ به گفت‌وگو پرداخت و مورد استقبال این مربی قرار گرفت.

حدود ۱۵۰ هوادار از این تمرین دیدن کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار