اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
خواسته های مردم بوده که باید در کمترین زمان ممکن انجام شود. رضانجاتی در نشست شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: بر اساس خواسته های مردمی و با هدف ساماندهی و پیشگیری از بروز مشکلات ترافیکی برای شهروندان، طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی در شوش اجرا خواهد شد.


فرماندار شهرستان شوش گفت: ساماندهی مسافر برهای شخصی درون و برون شهری از جمله خواسته های مردم بوده که باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.
 رضانجاتی در نشست شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: بر اساس خواسته های مردمی و با هدف ساماندهی و پیشگیری از بروز مشکلات ترافیکی برای شهروندان، طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی در شوش اجرا خواهد شد. 
نجاتی افزود: با اجراي اين طرح کنترل فعالیت های این دسته از خودروها رصد و شناسنامه دار خواهد شد.
وی شناسایی و ساماندهی حمل و نقل مسافر به وسیله تاکسی و خودروهای شخصی را نیازمند تدوین برنامه و اتخاذ سیاست های مناسب دانست و افزود: طی سالهای گذشته، اقدامات مناسبی برای ساماندهی فعالیت مسافربرهای شخصی در شوش شده که این روند باید با سرعت و جدیت بیشتری ادامه یابد. 
فرماندار شهرستان شوش افزود: تصمیمات لازم برای ساماندهی مسافربرهای شخصی در کمیته ای متشکل از اداره راه و شهرسازی، پلیس راهور و شهرداری شوش اتخاذ خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار