اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم روند افزایشی دما تا روز یکشنبه‌ هفته آینده از وقوع پدیده گرد و خاک محلی از بعد از ظهر امروز خبر داد
کوروش بهادری اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی و نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد حداقل تا روز یکشنبه هفته ‌آینده شاهد روند افزایش دما و وقوع دماهای بالای 50 درجه سانتی‌گراد در استان خواهیم بود. همچنین افزایش رطوبت نسبی در نوار میانی و شهرهای ساحلی استان تا روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: صبح امروز رطوبت نسبی در هندیجان 86 درصد، در امیدیه 66 درصد و ‌در ماهشهر و اهواز 55 درصد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: به علت افزایش سرعت باد در بعدازظهر امروز و وقوع پدیده گرد و خاک محلی در ساعاتی از بعد از ظهر انتظار کاهش دید افقی در نوار غربی و مناطق مرکزی استان نظیر شهرهای اهواز و سوسنگرد پیش‌‌بینی می‌شود و احتمالا دید افقی به این مناطق در بدترین حالت به 3 کیلومتر برسد اما این پدیده موقت خواهد بود.

وی گفت: روز شنبه هفته آینده بنا بر نقشه‌ها و مدل‌ها احتمالا اطلاعیه‌ای در خصوص بحث دما و رطوبت نسبی در استان صادر خواهیم کرد.

بهادری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه، بستان، آبادان، شوش و آغاجاری با 50 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 23 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 تا 49 درجه سانتی‌گراد در نوسان است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار