پس از انتشار لیست 18 نفره نمایندگان سابق و حاضر خوزستان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر حمایت از کاندیداتوری قالیباف ، نماینده مسجدسلیمان حمایت خود از کاندیداتوری قالیباف را تکذیب کرد و انتشار چنین لیستی را غیر معتبر خواند.

"> نماینده مسجدسلیمان حمایت از "قالیباف" را تکذیب کرد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷

پس از انتشار لیست 18 نفره نمایندگان سابق و حاضر خوزستان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر حمایت از کاندیداتوری قالیباف ، نماینده مسجدسلیمان حمایت خود از کاندیداتوری قالیباف را تکذیب کرد و انتشار چنین لیستی را غیر معتبر خواند.

 

شوشان : پس از انتشار لیست 18 نفره نمایندگان سابق و حاضر خوزستان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر حمایت از کاندیداتوری قالیباف ، نماینده مسجدسلیمان حمایت خود از کاندیداتوری قالیباف تکذیب کرد و انتشار چنین لیستی را غیر معتبر خواند.

در همین زمینه جلیلی نماینده مسجدسلیمان گفت : با توجه به شایعات اخیر در سایت ها و پیامک ها هرگونه خبر و اطلاعیه در حمایت از نامزدها فقط و فقط از پایگاه اطلاع رسانی رسمی اینجانب معتبر و در غیر این صورت غیر معتبر بوده و شایعه ای بیش نیست.

به گزارش شوشان ، متن بیانیه دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان به شرح ذیل است :

مردم شریف ولایت مدار شهرستانهای مسجدسلیمان ،لالی ،هفتکل و اندیکا

با سلام دعای خیر وعرض تبریک اعیاد شعبانیه

ضمن قدردانی از همه شما که در طول روزهای گذشته اظهار محبت نموده وبرای انتخبات ریاست جمهوری جویای نظر این حقیر بودید به استحضار میرسانم ،در شرایط فعلی مشارکت حداکثری وظیفه دینی وملی همه برای حرکت رو به جلو کشور در نظام بین المللی و انسجام داخلی و خلق حماسه سیاسی خواهد بود

تأکید مجدد می نمایم تمامی نامزدهای محترم ریاست جمهوری از نخبگان و نیروهای شایسته و مورد وثوق می باشند. که درشرایط حساس کنونی پای به عرصه رقابت گذاشته اند .

جایگاه ریاست جمهوری بسیار مهم و تأثیر گذار بر همه بخش های جامعه است ،لذا ضروروت دارد انتخاب آن مورد توجه قرار می گیرد.

لذا اینجانب فردی که علاوه بر ولایتمداری و تجربه مدیریت و بهره گیری از نیروهای توانمند ومتعهد را داشته و دارای برنامه  های مفید و مناسب برای مدیریت کشور در شرایط اقتصادی فعلی داخلی و بین المللی در چهار چوب  چشم انداز بیست ساله ، قانون برنامه توسعه پنجم وسیاستهای کلی  با اولویت توسعه و پیشرفت در مناطق کمتر توسعه و یافته محروم باشد اولویت دارد . تحقق این مهم به دست شما مردم شریف سپرده شده است.

وظیفه خود می دانم با منتخب اکثریت مردم  برای توسعه و پیشرفت کشور و حوزه انتخابیه نهایت همکاری را بعمل آورم .همه با هم در 24 خرداد ماه برای خلق حماسه دیگر.

ضمناًٌ با توجه به شایعات اخیر در سایت ها و پیامک ها هرگونه خبر و اطلاعیه در حمایت از نامزدها فقط و فقط از پایگاه اطلاع رسانی رسمی اینجانب معتبر و در غیر این صورت غیر معتبر بوده و شایعه ای بیش نیست

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار