اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
محمود زمانی سرپرست معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند شد .معتمدی به عنوان مشاور ویژه مدیرعامل در امور سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند منصوب شد
با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد روند: محمود زمانی سرپرست معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند شد .
به حکم اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود زمانی به عنوان سرپرست موقت معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای این منطقه انتخاب شد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیشتر محمدرضا معتمدی به عنوان معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند فعالیت داشت. درحکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به زمانی آمده است:

جناب آقای محمود زمانی 
با سلام 
با توجه به تجریبات شما و نظر به اینکه سازمان در حال گذر به مرحله جدیدی از توسعه به ویژه در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری می باشد، جنابعالی را به عنوان سرپرست موقت معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها منصوب می نمایم. 
امیدوارم با همکاری مدیران و معاونین سازمان در انجام وظایف محوله موفق باشید. 
                                                                             اسماعیل زمانی


همچنین با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد روند: معتمدی به عنوان مشاور ویژه مدیرعامل در امور سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند منصوب شد 
 
با حکم اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، محمد رضا معتمدی به عنوان مشاور ویژه مدیرعامل در امور سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند منصوب شد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در حکم صادره از سوی اسماعیل زمانی، وی در ابتدا موافقت خود را با استعفای معتمدی از تصدی پیشین خود به عنوان معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای این منطقه اعلام کرده است. 

در حکم صادره از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند چنین آمده است: 

جناب آقای محمد رضا معتمدی 
با سلام 
با تشکر از زحمات شما در منصب معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای منطقه آزاد اروند با استعفای جنابعالی موافقت می شود. 
طی این حکم شما به عنوان مشاور ویژه مدیرعامل در امور سرمایه گذاری منصوب می شوید، امید است با تجریبات و توانایی های خود سازمان را در توسعه سرمایه گذاری به ویژه در سرمایه گذاری خارجی یاری نمائید. 
اسماعیل زمانی

گفتنی ست انتصاب محمود زمانی بعنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد از سوی برادرش اسماعیل زمانی رییس سازمان منطقه آزاد اروند حواشی و انتقادهایی از سوی برخی رسانه های منتقد درپی داشته است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار