اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
گزارش شوشان از نشست استاندار خوزستان با مدیرعامل و هیات مدیره فولاد اکسین/ روزبه کردونی نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان : پروژه فولادسازی 1000 شغل مستقیم ایجاد می کند / اهالی رسانه و فعالان صفر تا صد مسائل فولاد اکسین را رصد کنند
روزبه کردونی: در جاهایی که همه با هم هستیم و منافع استان را پیگیری کنیم، رفاه مردم و توسعه استان رقم خواهد خورد.
 


شوشان: روزبه کردونی نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست اعضای هیات مدیره با استاندار خوزستان ، با ابراز خوشحالی از راه اندازی واحد فولاد سازی اکسین گفت: آن چه را در فولاد اکسین اتفاق افتاد، یک تجربه سیاستی موفق است. نه ماه پیش حواشی و مسایل فرعی در اکسین حاکم بود، 300 میلیارد تومان تعهدات و 200 میلیارد تومان معوقات ما بود و گرفتن مجوز فولاد سازی در آن زمان بسیار دور از ذهن بود و حتی در کمیسیون های استانی، مدیران استانی تاکید داشتند که این کار نشدنی است.

وی افزود: خوشبختانه ما استانداری داریم که پیگیری های موثر دارد و در تمام سطوحی که باید با مدیران ارشد مرکز مذاکره می شد، موثر عمل کرد و در کنار آن حمایت وزیران را درسطح ملی داشتیم.

 نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان هماهنگی های همه جانبه استانی را عامل به سرانجام رسیدن این پروژه دانست و گفت: پیگیری های موثر مدیر ارشد استانی، حمایت همه جانبه دولت مردان، حمایت های ائمه جمعه و نمایندگان مجلس خبرگان به ویژه آیت الله حسن زاده همه دست به دست هم داد تا یک شرکت با ترنول نه چندان بالای ملی مجوز واحد فولاد سازی دریافت کند.

وی ادامه داد: یک ائتلاف منطقه ای با همراهی دولت مردان پای یک پروژه می آید و با حمایت هیئت دولت مجوز را می گیرد این به این معناست که در جاهایی که همه با هم هستیم و منافع استان را پیگیری کنیم، رفاه مردم و توسعه استان رقم خواهد خورد.

کردونی خاطرنشان کرد: این پروژه هزار شغل مستقیم ایجاد می کند و با 1500 میلیارد سرمایه گذاری در استان حضور فعال تر بخش های خصوصی را خواهیم داشت. در راستای شفافیت این شرکت، تصمیم ما این است که شرکت اکسین شیشه ای شود و اهالی رسانه و فعالان مدنی هر گاه اراده کنند صفر تا صد اکسین را رصد کنند و نظارت حوزه به حوزه بخش خصوصی بیش تر شود تا اکسین الگویی برای سایر صنایع ملی شود.

وی حضور شریعتی را فرصتی برای توسعه و پیشرفت خوزستان خواند و اذعان داشت: مسیری که در این یک سال در استان خوزستان دارد پیش می رود نه تنها بحران ها و آتش های زیر خاکستر ناشی از انواع مسایل و مشکلات قدیمی را کنترل کرده، بلکه به مسیر روشنی از دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار در استان خوزستان پیش روی مردم قرار خواهد داد.



























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار