اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
فرماندار شوش:
رضانجاتی در آیین کلنگ زنی ساخت 4 آموزشگاه در بخش مرکزی شوش گفت: این 4 واحد آموزشی توسط یکی از خیرین شهرستان شوش ساخته خواهد شد. وی گفت: این واحدهای آموزشی در روستاهای حویچم،ابوسلیله،چیچالی و داوودآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شوش ساخته خواهند شد.
کلنگ ساخت 4 آموزشگاه خیّرساز در بخش مرکزی شهرستان شوش زده شد
همزمان با دهه کرامت ساخت 4 آموزشگاه خیّرساز در بخش مرکزی شهرستان شوش با حضور فرماندار، جمعی از مسوولان و عشایر منطقه آغاز شد.
به گزارش شوشان: رضانجاتی در آیین کلنگ زنی ساخت 4 آموزشگاه در بخش مرکزی شوش گفت: این 4 واحد آموزشی توسط یکی از خیرین شهرستان شوش ساخته خواهد شد.
وی گفت: این واحدهای آموزشی در روستاهای حویچم،ابوسلیله،چیچالی و داوودآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شوش ساخته خواهند شد.
نجاتی اعتبار لازم جهت ساخت این 4 واحد آموزشی را 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هر آموزشگاه با 100 متر مربع زیربنا دارای 2 کلاس درس خواهد بود.
فرماندار شهرستان شوش بر لزوم تلاش خیران برای رفع کمبود فضاهای آموزشی تاکید کرد و گفت: مدرسه سازی، مشارکت در پرورش سرمایه های فکری و فرهنگی جامعه است و خیران مدرسه ساز می توانند با تلاش در راستای گسترش فضاهای آموزشی در منطقه، زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار