اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
 حدود 30 نفر از کارگران شرکت کیسون مجری طرح قطار شهری اهواز پیش از ظهر روز چهارشنبه به نشانه اعتراض به آنچه که پرداخت نکردن حقوق و مزایای خود عنوان کردند در مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش ایرنا یکی از این کارگران که خواست نام وی برده نشود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مدعی شد که در سال 87، 90، 92، 94 و 95 کارگران زیادی از شرکت کیسون اخراج شدند و تعداد اخراج شده ها در سال 95 حدود یکصد نفر بود.

وی افزود: 12 ماه است که حقوق کارگران این شرکت پرداخت نشده که پس از گذشت 12 ماه امروز به حساب هر یک از کارگران این شرکت 9 میلیون و 500 هزار ریال واریز شد.

این کارگر اضافه کرد: مسئولان در این شرکت به کارگران گفتند در صورت اعتراض داشتن به وضعیت موجود می توانند تسویه حساب کنند و اگر هم تسویه حساب کنید امکان پرداخت پول برای تسویه حساب نداریم و شاید تا یک سال دیگر پول شما پرداخت شود.

گفتنی است در تجمع امروز کارگران شرکت کیسون، یکی از کارگران در مقابل ساختمان استانداری با ریختن بنزین به روی خود قصد خودسوزی داشت که افراد حاضر در تجمع مانع خودسوزی این کارگر شدند.

کارگران شرکت کیسون برای چهارمین روز در هفته جاری به نشانه اعتراض به پرداخت نشدن حقوق یک سال پیش خود در مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

خشایار باقری نیا مدیر اجرایی شرکت کیسون در طرح قطار شهری اهواز در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا با وی گفت: مجوز مصاحبه با خبرنگار را ندارم.

وی پیش از این نیز از انجام مصاحبه در خصوص مشکل کارگران شرکت کیسون خودداری کرد.

این درحالی است که وی در واکنش به خبر اخراج جمعی از کارگران این شرکت که مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارگران بر آن صحه گذاشته اند ، در نامه ای به ایرنا مرکز خوزستان مدعی شد اخراج 90 نفر از کارگران شاغل در این شرکت کذب محض است ، در صورتی که به گفته مسئولان مربوطه و کارگران اخراجی که مشخصات برخی از آنها در اختیار ایرنا قرار دارد تنها در سال 95 بیش از 90 نفر از این شرکت اخراج شده اند.

برچسب ها: کارگران کیسون
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار