اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
با احتساب فروش شبهای اخیر ، فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» با عبور از 20 میلیارد تومان، رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را ثبت کرد.

شوشان خرمشهر: علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با فارس درباره فروش فیلم «نهنگ عنبر ۲» گفت: فروش مکانیزه فیلم هم اینک ۱۹ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان است که این رقم تمام سالن های سینما را در بر نمی گیرد و ظرف روزهای آتی نیز فروش مکانیزه فیلم از ۲۰ میلیارد عبور می کند.

وی ادامه داد:فروش فیلم با احتساب سالن هایی که به سیستم مکانیزه مجهز نیستند تا شب گذشته به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسید. که رقم فروش سینمای ایران با این رقم جابجا شد و متعلق به فیلم «سامان مقدم» است.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: امیدوارم در همین امسال و با استقبال مخاطبان دیگر آثار سینمایی بتواند این رقم فروش را جابجا کرده و رکورد تاریخ فروش سینمای ایران را از آن خود کنند. زیرا سینمای ایران پتانسیل خوبی برای اقبال مخاطبان دارد و امیدوارم بتوانیم شاهد فیلم های پرفروش در ماه های باقیمانده سال باشیم و بیشترین مخاطب را به سالن سینما بکشانیم .

بنابراین گزارش، «نهنگ عنبر» با پشت سر گذاشتن فروش فیلم «گشت ۲» اولین فروش ۲۰ میلیاردی سینمای ایران را به نام خود ثبت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار