اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
فرماندار شوش:
فرماندار شهرستان شوش با مهم و حساس شمردن شغل خبرنگاری به خبرنگاران و اصحاب رسانه توصیه کرد از نامهربانی برخی دلسرد نشوند و به درستی رسالت خود را انجام دهند.
فرماندار شوش:بد اخلاقی با خبرنگاران خط قرمز دستگاه های اجرایی است
فرماندار شهرستان شوش با هشدار به مدیران دستگاه های اجرایی در رابطه با هر گونه بد اخلاقی با خبرنگاران گفت: بد اخلاقی با خبرنگاران خط قرمز دستگاه های اجرایی است.
رضا نجاتی روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی شهرستان شوش اظهار داشت:از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می رود اخبار مورد اختلاف با خبرنگاران را در فضایی دوستانه و همراه با تعامل حل و فصل کنند و از برخورد قهری اجتناب کنند.
وی ضمن اعلام حمایت از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در شهرستان شوش همچنین بر پاسخگو بودن مدیران دستگاه هایی اجرایی به خبرنگاران در راستای مطالبات افکار عمومی تاکید کرد و بیان داشت:مدیران دستگاه های اجرایی باید عملکرد خود را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسانند و ضمن پذیرش انتقاد ، پاسخگو باشند.
فرماندار شهرستان شوش با مهم و حساس شمردن شغل خبرنگاری به خبرنگاران و اصحاب رسانه توصیه کرد از نامهربانی برخی دلسرد نشوند و به درستی رسالت خود را انجام دهند.
نجاتی گفت:خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در شهرستان شوش با دلسوزی و با کمترین امکانات رسالت خطیر خبررسانی را بر عهده دارند و گام به گام فعالیت دستگاه های اجرایی را رصد می کنند که جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه خبرنگاران با هوشمندی از ظرفیت اقوام مختلف ساکن در این شهرستان در عرصه خبررسانی استفاده می کنند بیان داشت:خوزستان برای پیشرفت و توسعه نیازمند بهره گیری از ظرفیت اقوام مختلف ساکن در این استان است و این مهم در شوش به همت و تلاش خبرنگاران محقق شده است. 
نجاتی رسالت و جایگاه خبرنگاران در جامعه را مهم و برجسته برشمرد و گفت: اگر نبود تلاش خبرنگاران بسیاری از رویدادها منتشر نمی شد و مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی ، دولت و نظام آگاه نمی شدند.
وی بیان داشت: کار یک خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی از عملکرد یک مدیر دستگاه اجرایی کمتر نیست و این به خاطر جایگاه مهم و حساس خبرنگار در جامعه است که با پیگیری مطالبات افکار عمومی ، دستگاه های اجرایی را وادار به پاسخگویی می کنند. 
فرماندار شوش در این نشست صمیمی که 2 ساعت به طول انجامید همچنین از مردم این شهرستان به خاطر برخی کارها که می بایست انجام می شد اما به دلایلی اجرا نشد عذرخواهی کرده و طلب حلالیت نمود.
در این آئین از تلاش یکساله خبرنگاران شهرستان شوش تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار