اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷
فرماندار شوش:


فرماندار شوش با اشاره به ضرورت افزایش و توسعه فضاهای آموزشی شهرستان از اختصاص اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در زمینه ی احداث،تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی خبر داد.

به گزارش شوشان:رضانجاتی در نشست شورای آموزش و پرورش شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از اضافه شدن 4 واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

وی یکی از شرایط جامعه ی پویا و روبه جلو را داشتن آموزش و پرورش فعال و با برنامه عنوان کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش باید با دستورکار مشخص در جهت ارتقای آموزش قدم بردارد.

نجاتی از آموزش و پرورش به عنوان کارخانه انسان سازی که سرمایه های انسانی جامعه را رشد و پرورش می دهد یاد کرد و گفت:با توجه به اهمیت موضوع باید دغدغه های پیش روی معلمین را کاهش داد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش خواستار تغییر نگرش به آموزش و پرورش شد و گفت: باید ظرفیت های انسانی موجود در این نهاد را ارتقاء دهیم و از نیروهای باتجربه، متخصص، خوش فکر و متعهد در این زمینه استفاده گردد و از نظرات  و توجهات پیشکسوتان این عرصه نیز بهره مند شد.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم شهرستان شوش درمشارکت خیرین مدرسه ساز در استان خوزستان ضمن تشکر از همراهی خیرین گفت: انتظار می رود تا خیرین مدرسه ساز در این خصوص همکاری بیشتری را داشته باشند.

نجاتی همچنین بر حذف مدارس کانتینری در شهرستان شوش نیز تاکید کرد و گفت: باید  آموزش و پرورش تمام تلاش خود را درجهت برچیدن این مدارس تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام دهد.

وی خواستار شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل شد و گفت:باید مشکلات مالی و سایر موارد این دانش آموزان مرتفع گردد تا این دانش آموزان بتوانند در اول مهر ماه در کلاس درس حاضر شوند.

فرماندار شهرستان شوش بر اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: باید پروژه ی مهر متفاوت تر و بهتر از سال گذشته اجرا شود.

وی گفت:بخشداران، شهرداران و دهیاران آموزش و پرورش را در فصل بازگشایی مدارس یاری کنند.

نجاتی از تشکیل کمیته ای متشکل از معلمین مدارس،دهیار روستا و ریاست شورای اسلامی روستا در راستای پروژه ی مهر خبرداد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار