اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که تیمش به ۳ امتیاز خانگی مقابل سایپا نیاز مبرم دارد. 

 عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا، اظهار کرد: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به ویژه خوزستانی‌ها تبریک می‌گویم. بازی ما مقابل سایپا بسیار حساس و مهم است و نیاز مبرم به سه امتیاز داریم. تیم ما در خانه بازی می‌کند و باید سه امتیاز خانگی را کسب کند. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. آنها بسیار خوب و سرحال هستند. باید جنگ تمام عیاری را مقابل آن‌ها انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا گاهی در نشست‌های خبری حضور پیدا نمی‌کند، گفت: برای هر مربی ممکن است مشکلی پیش بیاید و نتواند به کنفرانس بیاید. من قصد بی‌احترامی ندارم ولی گاهی مشکلی پیش می‌آید که من نمی‌توانم در نشست خبری حاضر شوم.

ویسی همچنین درباره جذب بازیکن گرجستانی به تیم استقلال خوزستان نیز گفت: بازیکن گرجستانی امروز تکلیفش روشن می‌شود و ITC او احتمالا می‌آید. البته امروز شنیدیم که پنجره ITC ما بسته شده است. امیدواریم که این اتفاق نیفتاده باشد و ما بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در بخش دفاعی بسیار خوب است ولی در حمله اصلا خوب نبوده‌ایم و نتوانستیم یکی دو موقعیت گل درست کنیم و به همین دلیل تیم ایراد دارد و خوش‌شانس هم بودیم که شکست نخورده‌ایم. به هر حال ما در حمله نیاز به تفکرات نو و جدیدی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص تقابل با علی دایی گفت: تقابل با علی دایی برای هر مربی‌ای سخت است به ویژه برای رقیب چون تحت تاثیر نام او قرار می‌گیرد و حتی برای داوران نیز سخت است. اسم بزرگی پشت سایپا است. من هم مربی استقلال خوزستان هستم و باید با تمام وجود و با تمرکز در این دیدار حاضر شوم تا بتوانیم در نهایت از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی تیم حل شده است عنوان کرد: خیر مشکلات مالی اصلا برطرف نشده است.

ویسی در پایان درباره وضعیت جونیور نیز خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم پنجره نقل و انتقالات برای تیم ما با مشکل مواجه شده است. ایمیل زده‌ایم و احتمالا تا امشب (چهارشنبه) مشخص می‌شود. اگر بتوانیم این دو بازیکن را هم جذب کنیم بخشی از مشکلات ما حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به نشست خبری نرسید.

برچسب ها: عبدالله ویسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار