اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
در این برنامه که با مشارکت ادارات ارشاد آبادان و خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت ، از خبرنگاران فقید ، پیشکسوت و جوان و فعال تقدیر و تجلیل شد .

شوشان خرمشهر : خبرنگاران و اصحاب رسانه های خرمشهر و آبادان  در 18 مرداد ماه و یک روز بعد از روز خبرنگار مورد تجلیل قرار گرفتند .

در این برنامه که با مشارکت ادارات  ارشاد آبادان و خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت ، از خبرنگاران فقید ، پیشکسوت و جوان و فعال تقدیر و تجلیل شد .

در ابتدای برنامه قنواتی ریاست ارشاد سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تبریک روز خبرنگار از  مهم بودن تحلیل خبر گفت و بر  اصالت خبرتاکید کرد. وی همچنین  با بیان لزوم  آموزش خبرنگار ، وعده ی تشکیل خانه مطبوعات اروند را داد و اعلام امیدواری کرد روز خبرنگار سال آینده توسط خانه مطبوعات اروند برگزار شود .

 در ادامه ی برنامه دکتر قرباغی از پیشکسوتان مطبوعات کشور نیز از اهمیت خبر  و رسانه و نقش آن در  امنیت ملی  سخن گفت. وی ضمن اشاره به اهمیت اعتماد مردم به رسانه وخبر ،  رسانه را به ایینه برای انعکاس واقعیات جامعه تشبیه کرد .

 در بخش دیگری از این مراسم از خبرنگاران  فقید و خانواده های آنان تجلیل شد . در این بخش نعمت زاده ، قنواتی ، رجایی ، قرباغی و ادیبی  هدایای  خبرنگاران فقید : مدحجی ، نیکویی و دریابان را به خانواده هایشان اهدا کردند.

 

نعمت زاده معاونت امور فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد  کار خبرنگاری از سنخ کار پیامبران دانست و گفت  نقش خبرنگار در این روزگار رو ب افزایش است .وی افزود : امروز هر خبرنگار یک رسانه است و ما در تلاش ایجاد جایگاه مناسب برای خبرنگار هستیم . نعمت زاده قول ایجاد خانه خبرنگار در رشته های مختلف توسط منطقه ازاد در سال اینده را داد .

همچنین برنامه با اجرای  موسیقی  (گروه چکاوک) و استندآپ کمدی  (بهنام کاوه ) در هتل پارس کاروانسرای آبادان و نمایش فیلم در سینمها مهر آبادان همراه بود.

غیبت اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و دیگر مسولین شهرهای آبادان و خرمشهر، موکول کردن اهدای هدایا و لوحهای تقدیر خبرنگاران به زمانی دیگر ، پیگیری مطالبات توسط تعدادی از خبرنگاران از نعمت زاده ، کیفیت نه چندان مطلوب مراسم ، تجلیل از برخی رسانه های جهت دار و نه حامی دولت و برآورده نشدن خواسته های خبرنگاران از حواشی این مراسم بود.

گفتنی ست  در مراسمی مشابه نیز توسط شهرداری خرمشهر از رسانه ها تجلیل و تشکر شد . در این مراسم جداگانه که در سالن کنفرانس شهرداری خرمشهر برگزار شد ساعدی ضمن تشکر از رسانه ها در بازتاب حقایق ، روز خبرنگار را تبریک گفت و در حاشیه ی مراسم به برخی سوالات خبرنگاران هم پاسخ داد.



























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار