اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
پرسپولیس با نمایشی یک طرفه موفق شد با نتیجه 3 بر صفر نفت تهران را شکست دهد.

به گزارش شوشان، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از اینکه فصل جدید را با پیروزی برابر نفت تهران و قهرمانی در سوپرجام آغاز کردند، دو برد هم برابر فولاد خوزستان و تراکتورسازی به دست آوردند تا شرایط خوبی پشت سر گذاشته باشند و با آمادگی کامل دوباره برابر تیم حمید درخشان قرار بگیرند.


پرسپولیس در دیدار هفته سوم با نمایش یک طرفه به ویژه از ابتدای نیمه دوم موفق شد نتیجه دیدار 20 شب قبل را تکرار کند و با دو گل زیبای مهدی طارمی و تک گل فرشاد احمدزاده به سومین برد متوالی فصل برسد و دوباره موقتا صدرنشین شود.


پرسپولیس با نمایش کم اشتباهی که در این فصل و مخصوصا دیدار با نفت تهران ارائه کرده نشان می‌دهد همچنان طراوت و بازی منظمی دارد ولی نکته متفاوت نسبت به فصل گذشته و همچنین 10 سال اخیر این است که آنها موفق شدند سه بازی ابتدایی فصل را با پیروزی تمام کنند و امیدوار باشند تا پارس جنوبی جم فردا برابر سپاهان نتیجه لازم را نگیرد تا صدرنشین بمانند.


حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محسن مسلمان، گادوین منشا و سیامک نعمتی بعد از گل سوم پرسپولیس به نفت تهران، به سمت مهدی طارمی رفتند و به همراه او در گوشه‌ای از چمن ورزشگاه تختی به پایکوبی پرداختند و فریاد شادی سر دادند.

 

 

 


عکس‌ها از: حسن فرهادی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار