اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
مبارزه با رباط پاره در قهرمانی آسیا؛
محدثه آقایی که با شکست حمیده عباسعلی توانسته بود نفر اول تیم ملی در وزن خود باشد نمایش خوبی از خود نشان نداد و حالا او از دلیل این نتایج خود می گوید.

به گزارش شوشان،  محدثه اقایی ملی پوش وزن68+ کاراته ایران که از پدیده های آینده این ورزش محسوب می شود، در مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا توانست با برد حمیده عباسعلی، نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان و لیگ جهانی و برزگر، به عنوان مبارز فیکس تیم ملی به این مسابقات راه پیدا کند. اما در ادامه مسیر نتوانست نتیجه ایده آلش را کسب کند و در اولین بازی خود مقابل حریف مطرح ژاپنی اش در رقابتی نزدیک، نتیجه را یک بر صفر به او واگذار کرد و از گردانه رقابت ها خارج شد.
محدثه آقایی در گفت و گو با "ورزش سه" به توضیح اتفاقات مسابقات قهرمانی آسیا و نتایجی که به دست آورد می گوید:


* مبارزه با ACL پاره و چهار سر تکه تکه


من در مسابقات قهرمانی آسیا در نخستین رقابتم به مصاف نفر اول رنکینگ که نفر اصلی در وزن +68 کیلوگرم بود، رفتم. روز مسابقه بدنم آمادگی کافی را نداشت و آسیب دیدگی ای در پشت زانو داشتم و هنگامی که MRI انجام دادم، متوجه شدم که ACL زانویم در زمان اردو پاره شده است. از طرفی دیگر چهار سر پایم از هفت ناحیه پاره شده بود و با وجود همه آن ها من به تمرین پرداخته و مبارزه کردم. البته باخت خود را نمی خواهم گردن آسیب دیدگی هایم بیندازم ولی علاوه بر بدنم که در روز مسابقه یاری ام نکرد. حریف ژاپنی من، مبارز خیلی خوبی بود که یک بر صفر نتیجه را به او واگذار کردم و همان یک امتیاز را هم میتوانستم به او ندهم؛ولی بعد از این امتیاز من هرچه حمله  می کردم او فرار می کرد و نتوانستم از او امتیاز بگیرم.

 

 

* دوباره برمی گردم


در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی و بهبود آسیب دیدگی هایم هستم؛در عرض چند ماه آینده و قبل از انتخابیه تیم ملی حتما به اوج آمادگی خود خواهم رسید. برای آینده مسابقات انتخابی تیم ملی را پیش رو دارم و باید برای بازی های آسیایی و جهانی که  سال آینده برگزار می شوند،به میدان بروم البته ممکن است در یکی از مسابقات پیش رو شرکت کنم ولی در ابتدا باید آسیب دیدگی هایم را بهبود بخشم و در وهله اول،بازی های آسیایی و اتتخابی تیم ملی برایم اهمیت بالایی دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار