اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
بازیکنان پرسپولیس علیرغم تجربه بالا و پشت سر گذاشتن دیدارهاى بین المللى همچنان در فراگیرى قوانین داورى ضعف بزرگى دارند.

به گزارش شوشان، طى سه هفته اخیر لیگ بیشترین کارت زرد براى بازیکنان پرسپولیس روى خطاها و اشتباهات غیر فنى بوده است تا خطر محرومیت مثل فصل گذشته بیشتر از همیشه بازیکنان سرخپوش را تهدید کند.


در فصل گذشته بزرگترین مشکل برانکو به واسطه محرومیت هاى بازیکنانش شکل مى گرفت، جایى که او با توجه به اینکه مهره اى قابل اتکا روى نیمکت نداشت، انواع و اقسام تغییرات را صورت مى داد.
فصل با اقتدار براى سرخپوشان آغاز شده و اکنون آنها با سه پیروزى و ٩ امتیاز در صدر هستند. اما هنوز با گذشت سه فصل این خصوصیت منفى کارت هاى مفت همچنان بازیکنان برانکو را دنبال مى کند. بیشترین کارت ها پیش از این بعد از تمارض و دایو براى گرفتن پنالتى از سوى آنها دریافت مى شد اما اکنون اعتراض هم به آنها اضافه شده است.


پرسپولیس در هفته اول على علیپور را با کارت قرمز براى جدال با تراکتور از دست داد. کارت اول این بازیکن برابر فولاد به جهت تمارض داده شد و کارت دوم نیز هرچند سختگیرانه اما بعد از اینکه پایش بدون عمد روى دست بازیکن سرنگون شده فولاد رفت به او اهدا شد.


در آن  بازى مهدى طارمى نیز به واسطه تمارض کارت دریافت کرد تا اکنون در یک قدمى محرومیت قرار داشته باشد. طارمى در جدال برابر نفت و در روزى که ستاره تیمش نیز بود با یک اشتباه و دخالت و مزاحمت در ارسال توپ ایستگاهى حریف و عدم رعایت فاصله مجاز با کارت مواجه شد. محسن مسلمان نیز دیگر بازیکنى بود که به خاطر درگیرى عجیبش با احمد کامدار کارت زرد دریافت کرد تا همچنان شاگردان برانکو عادت بد خود در گرفتن کارت هاى غیر فنى را حفظ کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار