اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
باشگاه استقلال خوزستان برای مشخص شدن وضعیت بسته شدن سیستم tms به فیفا ایمیل زده اند.

 به گزارش شوشان، محمد پورکیانی مسئول سابق سیستم tmsباشگاه استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره گفت:

 

در تاریخ ٣١ تیرماه تمامی رمزها و گذر واژه ها از قبیل مجوز حرفه ای - اتوماسیون اداری - tms را در اختیار آقای پیری معاونت محترم اجرایی باشگاه قرار داده ام و با توجه به مشخص کردن مسئولی جهت انجام این امور بنده هم طبق روال اداری صورتجلسه ای را تنظیم و به امضاء رساندم.


از آنروز تا به الان به رسم احترام و دوستی نیز در تمامی مواردی که باشگاه نیاز به کمک داشته نیز راهنمایی و همکاری‌های لازم را انجام داده ام. بعد از ظهر روز ١٧ مرداد ماه آقای پیری با بنده تماس گرفتند و گفتند که باشگاه با توجه به تغییرات فراوان در تمامی سمت ها هنوز نتوانسته شخصی را در مورد انجام نقل و انتقالات بازیکنان خارجی جایگزین کند و من پذیرفتم. رمز عبور را از ایشان گرفتم و وارد کردم با پیامی مواجه شدم که سیستم قفل می باشد


پورکیانی در ادامه فزود: بلافاصله مسئولان باشگاه و فدراسیون را در جریان گذاشته و با مشورت با اقای مومنی ایمیلی به فیفا زدم تا دلیل این مورد را جویا شوم، عزیزان باشگاه استقلال خوزستان و روابط بین الملل فدراسیون می دانند که بنده در روزهای تلخ این باشگاه و در صورتی که هیچ کس قدمی برای اعزام این تیم برای بازی افتتاحیه بر نداشت تا دوازده میلیون پول ویزای عمان فراهم گردد و در صورتی که خودم شش ماه بود که حقوقی دریافت نکرده بودم ، با میل خودم ماشینم را فروخته و پول ویزای سفر به عمان را پرداخت کردم تا آبروی این تیم و استان و کشور عزیزم ایران در خطر نیفتد .


وی در انتها گفت: از دوستان عزیزی که اطلاعات غلط را بازگو می کنند تا دیگران در مصاحبه های خود از آن استفاده کنند تا این موارد را سندی برای تایید حرف خود بدانند درخواست دارم که بهتر است بجای این گونه کارها سابقه روشن خود را در انجام اینگونه امور را بپوشانند و کمی صبر داشته تا علت صحیح آن مشخص و به امید خداوند مشکل باشگاه استقلال خوزستان حل گردد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار