اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: مصدوم‌های تیم هنوز به شرایط ایده‌ال نرسیده‌اند و در بازی با گسترش فولاد دوباره به جوانانم اعتماد می‌کنم.
سیداکبر پورموسوی در خصوص وضعیت این تیم پیش از بازی با گسترش فولاد در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار کرد: وقتی تیمی به برد خارج از خانه دست پیدا می‌کند، خوشحالی آن دو برابر خواهد بود. برد ما مقابل سیاه‌جامگان در شرایطی رقم خورد که یکبار دیگر به جوانان‌مان اعتماد کردیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با این برد نتیجه تساوی هفته قبل از آن برابر نفت تهران را جبران کنیم. 
  
وی در خصوص دیدار این تیم برابر گسترش فولاد نیز گفت: گسترش تیم خوبی است و اگرچه در دو هفته ابتدایی لیگ، بازی‌های خود را با برد پشت سر نگذاشته بود ولی هفته گذشته به پیروزی رسید. این تیم نیز از نظر روحی روانی شرایط خوبی دارد و مطمئنا بازی سختی برای ما خواهد بود، زیرا هنوز مصدوم‌های ما به شرایط ایده‌ال نرسیده‌اند و در این بازی نیز باید دوباره به جوانانم اعتماد کنم و ان‌شاءالله که از این دیدار هم سربلند خارج شوم. 
  
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: از شش مصدومی که داشتیم، عاشوری و زلیکانی همراه با تیم هستند ولی همان‌طور که بعد از بازی با سیاه‌جامگان گفتم، عاشوری با پای شکسته برای ما بازی کرد و به همین دلیل سعی می‌کنیم از او کمتر در تمرینات استفاده کنیم و زمانی که نیاز است او را به زمین بفرستیم. زلیکانی نیز واقعا از شرایط بازی دور است و با توجه به این‌که حدودا یک ماه مصدوم بود، هنوز با تیم هماهنگ نشده است. 
  
وی در پاسخ به این سوال که فولاد از کدام هفته همان تیمی خواهد شد که مدنظر شما است؟ گفت: دقیقا نمی‌توانم بگویم از چه هفته‌ای آن فولادی خواهیم شد که مدنظر من است ولی به آینده فولاد خوشبین هستم و امیدوارم مصدوم‌های تیم نیز هر چه سریع‌تر برسند و تیم‌مان تکمیل شود و در نهایت با بازی‌های خوب‌مان هواداران را خوشحال کنیم. 
  
پورموسوی با تشکر از هوادارن تیمش که در سه هفته ابتدایی لیگ در کنار تیم بوده‌اند، عنوان کرد: هواداران فولاد در بازی گذشته مسیر طولانی اهواز تا مشهد را طی کردند و برای حمایت از تیم به مشهد آمدند که جاد دارد از آن ها قدردانی کنم. امیدوار هستم با حمایت همه مردم بتوانیم روزهای خوبی را برای فولادخوزستان رقم بزنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار