اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
فرماندار شوش:
فرماندار شهرستان شوش گفت:شوراهای اسلامی باید از ورود به مسایل حاشیه ای خودداری کرده و از تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند. وی از شوراهای اسلامی خواست با اولویت بندی و نیاز سنجی مطالبات ضروری مردم را مورد توجه قرار داده و پیگیری نمایند.
فرماندار شوش: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته شهر اولویت شورای جدید باشد
فرماندار شهرستان شوش بر توجه جدی به مناطق حاشیه ای شهرها تاکید کرد و گفت: اعضای شورای پنجم توجه خود را به مناطق کمتر توسعه یافته شهر داشته باشند.
رضانجاتی در مراسم تقدیر و تشکر از اعضای دوره ی چهارم شوراهای اسلامی ۵شهر شوش، الوان، شاوور، حر و فتح المبین که با حضور اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی ۵ شهر شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شوش برگزار شد گفت: امروزه شوراهای اسلامی با یک تجربه ی چندین ساله به عنوان یک نهاد بالغ و پویا توانسته است با اقتدار در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارد و در کشور به عنوان یک نهاد مردمی قوی انجام وظیفه نماید.
وی گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جهموری اسلامی ایران برون سپاری امور مردم به دست خود مردم می باشد که نمونه بارز آن شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند. 
نجاتی ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های اعضای دوره ی چهارم شوراهای اسلامی گفت: منتخبین جدید مردم باید از این فرصت مقدس و طلایی پیش رو که خداوند آن را در اختیار قرار داده است در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.
فرماندار شهرستان شوش گفت: اعضای شورای اسلامی به پاس قدردانی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب افراد مورد نظر خود، باید با کار و فعالیت شبانه روزی در حفظ این امانت تلاش کنند و پاسخ اعتماد مردم را بدهند.
وی با اشاره به وجود قومیت های مختلف در سطح شهرستان گفت: وفاق و دوستی و اخوت مردم شوش مثال زدنی است و از اعضای شوراها انتظار می رود تا بدون نگاه به قومیت افراد نسبت به فعالیت و تلاش برای مردم کوتاهی نکنند و موجب وحدت و یکپارچی در بین مردم باشند.
نجاتی خواستار مطالعه کامل قوانین و مقرارت و شرح وظایف اعضای شوراهای اسلامی شد و گفت: نیاز است تا منتخبین مردم نسبت به وظایف خود از آگاهی کامل و کافی برخوردار باشند.
وی گفت: اعضای شوراها ضمن مشورت با مردم از نظرات سازنده آنها در پیش برد اهداف خود استفاده کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شوش گفت: با توجه به اینکه اعتبارات عمرانی تخصیصی به شهرستان محدود می باشد بنابراین اعضای شوراهای اسلامی باید در جهت درآمدزایی و جذب و حمایت از سرمایه گذاران در شهرهای خود تلاش نمایند.
وی گفت: توجه به درآمدهای داخلی می تواند در جهت آبادانی و توسعه عمرانی شهر تأثیر گذار باشد.
نجاتی از اعضای شورای اسلامی شهر خواست با همدلی و همفکری در کنار یکدیگردر جهت پیشبرد کارها و اجرای پروژه های عمرانی تلاش نمایند تا خدمات شهری با شتاب بیشتری انجام شود.
وی گفت:هر زمانی که اعضای شورای شهر با همفکری همدیگر و با الویت بندی بر اساس نیازهای مردم و با یک نگاه کلی و به دور از حواشی اقدام به انجام وظایف کرده اند شاهد موفقیت کارها بوده ایم.
فرماندار شهرستان شوش گفت:شوراهای اسلامی باید از ورود به مسایل حاشیه ای خودداری کرده و از تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.
وی از شوراهای اسلامی خواست با اولویت بندی و نیاز سنجی مطالبات ضروری مردم را مورد توجه قرار داده و پیگیری نمایند.
گفتنی است اول شهریور ماه آغاز دوره ی پنجم شوراهای اسلامی شهر وروستا می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار