شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

امروز مردم ایران اسلامی تمام غیرت خود را در انگشت سبابه جمع کرده‌اند و با ثبت اثر انگشت خود دشمنان را از اهداف خود نا‌امید می‌کنند.

به گزارش فارس از اهواز، روز موعود فرارسید و مردم خوزستان از ابتدای صبح در صف‌های رای گیری حاضر شدند و شاهد شور و نشاط انتخاباتی در میان مردم هستیم.

امروز مردم ایران اسلامی تمام غیرت خود را در انگشت سبابه جمع کرده‌اند و با ثبت اثر انگشت خود دشمنان را از اهداف خود نا‌امید می‌کنند.

به میان مردمی رفتیم که می‌خواهند حماسه سیاسی را رقم بزنند و احساس آن‌ها را از انداختن رای به صندوق سوال کردیم.

رئیس جمهور پاسخگوی شور انتخاباتی مردم باشد

حسن مردی که شغل خود را راننده تاکسی بیان می‌کند گفت: رئیس جمهور آینده ایران هرکس که است باید از این استقبال مردم درس شجاعت بگیرد زیرا ملت ایران با حضور خود نشان دادند که در هر شرایطی پشت سر نظام و ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: من از اینکه توانستم ابتدای صبح و قبل از رفتن به سر کار پای صندوق رای حاضر شوم خوشحال هستم و در طول روز می‌توانم با انرژی مضاعف کار کنم البته از رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود که پاسخگوی این احساسات و شور انتخاباتی مردم باشد.

ملت ایران تعصب خود را به ایران اسلامی ثابت کردند

علی یک بازنشسته فرهنگی است که در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز گفت: دشمنان سه دهه است که به دنبال ایجاد تفرقه در ایران اسلامی هستند و در چند روز گذشته از هر فرصتی برای ایجاد خلل در انتخابات استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: ملت باهوش ایران خوشبختانه دست دشمنان را خوانده‌اند وامروز با شکوهی بیشتر از گذشته از ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و تعصب خود را نسبت به ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند.

برای انتخاب یک فرد اصلح آمده‌ام

فاطمه مادر سه فرزند است که به همراه دختر خردسال خود برای شرکت در انتخابات آمده است، وی گفت: من از فرصت خود برای انتخاب یک فرد اصلح استفاده کردم به همراه خانواده‌ام به پای صندوق رای آمده‌ام تا دشمنان نظام که هدفشان ایجاد فاصله بین مردم و صندوق‌های رای است موفق نشوند.

وی افزود: امیدوار هستم کسی روی کار بیاید که به درد دل مردم برسد و پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد و بعد از انتخابات فراموش نکند چه وعده‌هایی به مردم داده است.

 

امروز همه از زن و مرد، پیر و چوان، ورزشکار، فرهنگی و از هر قومیتی پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا در سرنوشت کشورشان سهیم باشند و مردم سالاری ایران را نشان دهند و بار دیگر به استکبار جهانی نه بگویند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار