افراد دستگیر شده که 18 نفر آنها پسر و 11 دختر بودند همگی در بازداشت به سر برده و به‌زودی به پرونده آنها رسیدگی می‌شود. "> دستگیری 29 دختر و پسر در پارتی سفره خانه آبادان !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۷

افراد دستگیر شده که 18 نفر آنها پسر و 11 دختر بودند همگی در بازداشت به سر برده و به‌زودی به پرونده آنها رسیدگی می‌شود.

شوشان : دادستان عمومی و انقلاب آبادان از دستگیری 29 نفر در یک پارتی شبانه در یک سفره‌خانه سنتی این شهر خبر داد.

اصغر مهرنیا با اعلام این خبر اظهار کرد: سه‌شنبه شب حوالی ساعت دو و سی دقیقه شب، گزارش مردمی حاکی از برگزاری پارتی در سفره‌خانه‌ای در منطقه ته‌لنجی آبادان به مأموران نیروی انتظامی این منطقه رسید.

وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی منطقه وارد عمل شده و جلوی درب سفره‌خانه مذکور را که از پشت کاملاً قفل و بسته شده بود، مستقر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان ادامه داد: با تلاش و وارد شدن مأموران نیروی انتظامی به محل سفره‌خانه، صحت موضوع گزارش داده شده تأیید و افراد حاضر در آن محل که مجموعه‌ای از دختران و پسران جوان بودند همگی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: البته مأموران تا دقایقی با مقاومت این افراد مواجه شده و در نهایت آنها را بازداشت کردند.

مهرنیا بیان کرد: افراد دستگیر شده که 18 نفر آنها پسر و 11 دختر بودند همگی در بازداشت به سر برده و به‌زودی به پرونده آنها رسیدگی می‌شود.

وی در خصوص اعمال فشار برای آزادی آنها گفت: دستگاه قضایی زیر بار هیچ اعمال فشاری نمی‌رود و با این عده برخورد قاطع قانونی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان در ادامه در خصوص رسیدگی به وضعیت امنیت اجتماعی در آبادان و گسترش بدحجابی در سطح برخی مناطق این شهر اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شاهد برنامه‌ریزی بهتری برای کاهش بدحجابی در سطح شهرستان آبادان در آینده‌ای نزدیک باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار