اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
مدیر عامل شرکت ملی پالایش نفت آبادان؛
آبادان _ شوشان ؛ مدیر عامل شرکت ملی پالایش نفت آبادان ، گفت : این پالایشگاه برای پنجمین سال پیاپی در ارزیابی و رتبه بندی در میان شرکت های پالایش نفت در برترین جایگاه بخش محیط زیست قرار گرفت
اسفندیار دائم الذکر در گفت و گو با شوشان آبادان ، اظهار داشت : در بخش محیط زیست این پالایشگاه برای پنجمین سال پیاپی در ارزیابی و رتبه بندی عنوان نخست را از آن خود کرد.

وی گفت : این افتخار را در سی و پنجمین کمیته تخصصی محیط زیست پالایش و پخش به کارنامه درخشان پالایشگاه آبادان افزوده شد.

دائم الذکر ادامه داد :در آیین اعلام شرکت های برتر در حوزه محیط زیست که در تالار الغدیر تهران(سالن همایش های شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران) با حضور نمایندگان اداره کل HSE وزارت نفت، نمایندگان ستاد مدیریت HSE پالایش و پخش و نمایندگان شرکت های پالایش نفت برگزار شد، پالایشگاه آبادان با دریافت 97/1 از مجموع 100 امتیاز در رتبه نخست این ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به بیشترین فعالیت و عملکرد مناسب، گفت : در حوزه های راهبری پروژه ها و کاهش آلاینده های زیست محیطی، کاهش مصرف انرژی، مدیریت پسماند صنعتی، مدیریت کربن، نگهداشت فضای سبز، رعایت استاندارد محصولات و ... از جمله مواردی بود که این موفقیت را برای پالایشگاه آبادان به ارمغان آورد.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش نفت آبادان، افزود : سال گذشته نیز پالایشگاه آبادان، رتبه نخست را در زمینه های مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شانزدهمین جام برتر HSE از میان شرکت های پالایش کشور و همچنین ١٢ منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت، ٣٧ منطقه پخش فرآورده های نفتی و طرح های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت از آن خود کرده بود.

انتهای پیام/.






***خبرنگار: نجمه ایرانیان***

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار