اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹
شوشتر با وجود ظرفیت‌های بالای هنری، مذهبی و قرآنی یک شهرستان خاص و مهم در استان خوزستان است.
با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مراسم نکوداشت زنده یاد استاد حسن کتانباف جمعه ٢٧ مردادماه در شوشتر برگزار شد.


به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ، مراسم نکوداشت استاد فقید آواز و موسیقی شوشتر زنده یاد حسن کتانباف، شامگاه جمعه ٢٧ مرداد ٩٦ با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل، ناصر آریایی‌نیا مدیر روابط عمومی اداره کل  و مردم هنردوست و فرهنگ مدار شهرستان شوشتر برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین گفت: شوشتر با وجود ظرفیت‌های بالای هنری، مذهبی و قرآنی یک شهرستان خاص و مهم در استان خوزستان است.

محمد جوروند افزود: تلاش وافر استادانی همچون حسن کتانباف و عبدالمحمد برجسته، در نگاهداشت و احیای موسیقی محلی و مقامی شوشتر قابل تقدیر و ستایش است.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، این آمادگی را دارد تا دست نوشته‌ها و پژوهش‌های استاد حسن کتانباف را به صورت کتاب، چاپ و منتشر نماید و در این راستا لازم است تا از زحمات و پژوهش‌های استاد کاظم پوره در تألیف کتاب موسیقی محلی و مقامی شوشتر قدردانی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، وجود استادانی همچون محمدباقر محب را افتخاری برای استان و کشور دانست و یادآور شد: بایستی مراسم نکوداشتی در خور شأن این بزرگان و مفاخر ، حتی در سطح ملی برگزار شود.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر نیز در این آیین، از حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در برگزاری رویدادهای مهم هنری و فرهنگی در شوشتر تقدیر کرد.

در مراسم نکوداشت استاد حسن کتانباف، از خانواده وی و پیشکسوتان موسیقی شوشتر تجلیل شد.

گفتنی است پخش کلیپ زندگی هنری استاد کتانباف و فعالیت‌ها و هنرنمایی‌های وی و سایر پیشکسوتان موسیقی شوشتر ، از دیگر برنامه‌های این شب هنری بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار