اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۸

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا از آغاز شمارش آرای انتخابات شوراها در برخی شعب خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین طلا در مورد آخرین وضعیت شمارش آرای انتخابات شورای شهر و روستا گفت: همان طور که قرار بود،‌ در شعبه‌هایی که شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری در آن‌ها پایان یافته است، شمارش آرای انتخابات شهر و روستا آغاز شده است.

طلا بدون اشاره به تعداد این شعبه‌ها، ابراز امیدواری کرد که در اولین فرصت نتایج شمارش همه‌ی آرای انتخابات شهر و روستا اعلام شود.

وی همچنین در مورد برخی تخلفاتی که در حوزه‌های اخذ رای‌ انتخابات شوراها در تهران و شهرستان‌های اطراف آن رخ داده است، گفت: همان‌طور که قبلا هم اعلام کرده‌ام،‌ در برخی حوزه‌ها در شهر تهران،‌ اشکالات اجرایی اندکی وجود داشته است،‌ که توانسته‌ایم با همکاری هیات‌های اجرایی آن ها را برطرف کنیم.

نماینده مردم تهران ادامه داد: برخی تخلفات و شکایاتی از حوزه‌های رای‌گیری در انتخابات شوراها در شهرستان‌های اطراف تهران به ثبت رسیده است که به محض پایان شمارش آرای انتخابات و اعلام نتایج نهایی،‌رسیدگی به آن‌ها آغاز خواهد شد.

 

طلا در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌شود چه زمانی نتایج نهایی انتخابات شهر و روستا اعلام شود‌،‌ اظهار کرد: پیش‌بینی در این مورد ندارم اما به محض اعلام نتایج آن را در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار خواهیم داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار