اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
رییس کمیسیون برنامه و بودحه مجلس شورای اسلامی در تحلیل رای عدم اعتماد مجلس به «حبیب‌الله بیطرف» برای تصدی وزارت نیرو، مطالبات منطقه‌ای و نطق ضعیف وی را در رای نمایندگان موثر دانست.

به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«حبیب‌الله بیطرف انسان متخصص و اطلاح‌طلبی که نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد. چرا؟ روزی که به مجلس معرفی شد، در اولین روز و در جلسه برگزار شده با کمیسیون توازن اعلام کردم او انسان متخصصی است که می‌تواند منشاء اثر باشد.

فارغ از مخالفین سیاسی که داشت، بحثی به واسطه نوع نگاه و سوابق اجرایی در برنامه‌ها در بین نمایندگان برخی از مناطق شکل گرفت که تنها کسی که می‌توانست این ابهامات را رفع کند، خود ایشان بود. فراموش نکنیم نمایندگانی که در مجلس حضور دارند، همگی از گوشه‌ای از ایران آمده‌اند که وظیفه دارند مطالبات منطقه و حقوق آنان را پیگیری کنند. آنان به این جمع‌بندی رسیده بودند وزارت مهندس بیطرف با نوع نیاز منطقه‌شان تعارض دارد.

تلاش‌های صورت گرفته شده برای نزدیک کردن این دیدگاه‌ها به نتیجه نرسید. بحث معامله نبود، تنها وجود بحران آب در برخی مناطق بود که منجر به این شد که بیطرف رای نیاورد. اصولگرایان سنتی همچون کامران. حاج بابایی. زاهدی تلاش کردند رای بیاورد و خیلی از اصلاح‌طلبان هم به او رای ندادند. به نظر من ایشان می‌توانست این چالش را به حداقل برساند و تا لحظه‌های آخر هم تلاش کردم این اتفاق حاصل شود ولی نطق ضعیف و بی‌انگیزه ایشان این تلاش را بی‌نتیجه کرد. او شایسته بود ولی نتوانست مطالبات مردم را در کنار فهم کارشناسیش خوب تعریف کند.

برچسب ها: بیطرف ، تاجگردون
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار