اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
شوشان: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان در بیانیه ای به مناسبت آغاز کابینه دوازدهم و شروع به کار دولت جدید ، ضمن حمایت از استاندار خوزستان ، خواستار انتصاب نیروهای خلاق و با انگیزه و کمک به گردش نخبگان و برخورد صریح با مدیران ناکارآمد ، شد.
 شوشان: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان در بیانیه ای به مناسبت آغاز کابینه دوازدهم و شروع به کار دولت جدید ، ضمن حمایت از استاندار خوزستان ، خواستار انتصاب نیروهای خلاق و با انگیزه و کمک به گردش نخبگان و برخورد صریح با مدیران ناکارآمد ، شد. 

در این بیانیه که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده ، آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم   

 أَلَم تَرَ كَيفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِي السَّماء. 

پروردگار عالم در آیه24 سوره مبارکه ابراهیم سخن پاکیزه را به درخت پاکیزه ای تشبیه کرده است که ریشه آن ثابت (محکم ، قوی ، مستدل )و شاخه آن رو به آسمان (معنویت ، روحانیت و اخلاق ) دارد .هنگامی که سخن این دو ویژگی را داشته باشد بر دل می نشیند و کارساز میشود .

از وظايف مهم احزاب در جوامع مدنی  مي توان به دفاع از حقوق طبیعی، قانونی افراد و طبقات اجتماعی همچنين به چالش کشیدن حوزه خصوصی قدرت اشاره كرد. اما وجه تمایز حزب در یک جامعه مدنی  اسلامی با توجه به آموزه های اخلاقی دین مبین،  دفاع از حق، صرف نظر از مقام، موقعیت و جایگاه فرد ذی حق است .

‏‎نام استان خوزستان به عنوان یکی از قطب های مهم اقتصادي، فرهنگی و صنعتی  در اذهان جامعه ایرانی  تثبیت شده است و از دگر سو موقعیت استراتژیک  این خطه زرخیز مورد توجه فضای بین المللی است با این تفسیر  بی تردید می توان گفت توسعه خوزستان نقش بی بدیلی در پویایی و توسعه ایران دارد تا جایی که گفته اند نبض ایران در خوزستان می تپد. حال در برهه کنونی آنچه که می توان از آن به عنوان یکی از نیازهای توسعه استان یاد کرد،  موضوع (( ثبات مدیریت )) است . در طول یک سال گذشته تلاشهای مستمر استاندار محترم خوزستان در مواجه با معضلات و مشکلات متنوع از جمله بحرانهای زیستی، و همچنین سخت کوشی در کار و تعامل با اقشار مختلف جامعه،  ضریب اعتماد و در عین حال همگرایی میان مردم و مسئولین نظام را در سطح جامعه تقویت کرده و حاکمیت دولت" تدبیر و امید" را در استان نمایان ساخته است و از این رو با جلب اعتماد مردم فهیم خوزستان  "امید" رای دهندگانی بوده که "تدبیر" نماینده ارشد دولت در استان  آنرا بوجود آورده است، لذا شایسته است که به یاری حق در دولت دوازدهم با ارج نهادن به خرد جمعي و تقويت همگرايی ميان اقشار مختلف جامعه از جمله نخبه گان علمی و فرهنگی، روحانیون معظم ، احزاب و سازمانهای مردم نهاد ، نیروهای فهیم اقوام و اقلیتهای مذهبی یاریگر مدیریت ارشد اجرایی استان جناب آقای دکتر شریعتی در تداوم برنامه های موثر و سازنده ایشان در مسیر توسعه استان و به حداقل رسیدن محرومیتها باشیم . و البته باتوجه به موقعیت مهم استان و همچنین وجود پتانسیلهای کارِآمد و همچنین ظرفیت کار فراوان در خوزستان از استاندار محترم انتظار میرود در فصل جدید فعالیت در دولت دوازدهم پيگيري لازم را بر حسن اجراي موارد ذیل لحاظ فرمایند :

‏‎١- انتصاب نیروهای خلاق و با انگیزه و تحولخواه و کمک به گردش نخبگان و برخورد صریح با مدیران ناکارآمد
 ٢ - حمایت از مشارکت روزافزون زنان در سطوح مختلف مدیریتی استان
٣ - توجه جدی به انتصاب نیروهای جوان و تحصیلکرده و متعهد 
٤-  تقویت اشتغال آفرینی 
٥-  اولویت بکار گیری افراد بومی در صنایع استان نسبت به افراد غیر بومي
٦- توجه جدي به آسيب هاي اجتماعي و اقشار آسيب پذير استان
 ٧- اشاعه برنامه های فرهنگی و هنری واستفاده از پتانسیل استان جهت میزبانی جشنوارهها و همایشهای کشوری و بین المللی ٨- تقویت هم اندیشی میان مدیران ارشد استان با نهاد مدنی ازجمله احزاب و سازمان های مردم نهاد اجتماعی فرهنگی
٩-  تقویت ضریب امنیت در استان خوزستان
 ١٠- سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان با توجه به اینکه خوزستان مهد تمدن های کهن، جاذبه هاي مذهبي و طبيعي ایران بوده است.
١١- حمایت از تشکل‌ها و فعالین دانشجویی دانشگاه‌ها در مسائل علمي، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و صنفی و همچنین رفع موانع موجود برای فعالیت قانونی این تشکل‌ها و دانشجویان در دانشگا‌ههای استان


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار