اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
دکتر سید مرتضی افقه

به دلیل مشغله دوسه جلسه ی اول بررسی صلاحیت اعضاء کابینه معرفی شده را پیگیری نکردم. امروز ۲۸ مرداد ۹۶ فرصتی دست داد تا بیشتر مذاکرات و سخنان نمایندگان موافق و مخالف و دفاع وزراء پیشنهادی را از تلویزیون تماشا کنم.

 افسوس خوردم از صحبت های برخی نمایندگان که بعضا تملق بود و حرف های اضافه و تکراری، که نتیجه اش اتلاف وقت بود. بسیاری از نمایندگان سخنانشان شعاری بود و با فریاد و لفاظی؛ مثل دوره تبلیعات انتخاباتی خودشان. قریب به اتفاق نمایندگان موافق و مخالف، با اینکه وقت محدودی به سخنانشان اختصاص یافته بود، تا چند دقیقه ی اول را به سلام و صلوات از رئیس جمهور و رئیس مجلس و نمایندگان و وزراء پیشنهادی و حضار و خبرنگاران و نیز یادآوری مناسبت های مختلف و... می گذراندند و در انتها که با کمبود وقت و تذکر اتمام زمان مواجه میشدند، با اصرار و التماس به دنبال رضایت رئیس برای افزودن چند ثانیه و دقیقه به وقتشان بودند تا متن آماده شده یا صحبت‌های خود را به اتمام‌ برسانند. 

افسوس خوردم از اینکه زمان فراوان و جبران ناپذیری از وقت مجلس و مسئولین و انبوه مردم و نخبگان کشور بابت حرف های اضافه، تکراری و شعاری این گروه از نمایندگان تلف می شود. 

بهتر نیست رئیس مجلس در ابتدای جلسه همین سلام و صلوات و یادآوری مناسبت ها و تشکرها را به نیابت از همه انجام دهد و از نمایندگان بخواهد با توجه به کمبود وقت و معطلی مملکت برای شروع به کار وزراء، از تکرار آنها خودداری بکنند؟ آیا  وقت و امور مردم و برنامه ریزی برای حل مشکلات جامعه حق الناس نیست؟


منبع: کانال تلگرامی دکتر مرتضی افقه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار