شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۲

شوشان : کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکترحسن روحانی و ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان طی اطلاعیه ای از حضور حماسه ساز ملت ایران و نیز مردم شریف و آزاده خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر وتشکر کرد.

سلطانعلی بهمنی با بیان اینکه حدود80 درصد از مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کرده اند گفت : این حضور تجلی اراده ملتی ست که برای خلق "حماسه سیاسی"مورد نظر مقام معظم رهبری درانتخابات شرکت کرده اند.

بهمنی با یادآوری اینکه برخی بی مهری هایی بخصوص در زمان سفر تبلیغاتی آقای روحانی به استان وجود داشته، از همکاری و همراهی مسئولین بخصوص نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه اهواز ،استاندار محترم و مجموعه استانداری و فرمانداری و نیز هیئت های اجرایی و نظارت قدردانی به عمل آورد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی همچنین از تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی استان تقدیر و برای خانواده آنان آرزوی سلامتی کرد.

بهمنی همچنین با تشکر از هواداران کلیه کاندیداها ی ریاست جمهوری و رفتار مسالمت آمیز آنان گفت : هیچگونه جشن و یا رژه خودرویی در برنامه عملیاتی ستاد مرکزی آقای دکتر روحانی و یا ستادشهرستان ها وجود ندارد و از همه جوانان با فرهنگ استان درخصوص رعایت حقوق شهروندان قدردانی می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار