اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
پس از تغییرات فراوان بالاخره فردا یکم شهریور ماه از سوی وزارت کشور ، روز تحلیف رسمی اعضای منتخب شورای پنجم شهر و روستا اعلام شد . پیرو این خبر فرمانداری های شهرستانهای مختلف در حال اعلام ساعت و مکان برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم هستند .
شوشان خرمشهر :  پس از تغییرات فراوان بالاخره فردا یکم شهریور ماه از سوی وزارت کشور ، روز تحلیف رسمی اعضای منتخب شورای پنجم شهر و روستا اعلام شد .
 پیرو این خبر فرمانداری های شهرستانهای مختلف در حال اعلام ساعت و مکان برگزاری  مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم هستند .

 فرمانداری ویژه آبادان با اعلام رسمی برنامه زیر ، نسبت به این مراسم شفاف سازی کرد : چهارشنبه؛ یکم شهریور ماه ۱۳۹۶ شورای شهر چوئبده  ساعت ۹صبح ، شورای شهر اروندکنار  ساعت ۱۱ صبح و شورای شهر آبادان  ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان.

فرمانداری ویژه خرمشهر که قانونا متولی این مراسم برای خرمشهر و مینوشهر است تاکنون از ساعت و مکان این مراسم اطلاعی نداده است . لازم به ذکر است طبق آخرین اخبار از نتایج و بازشماری آرا ی انتخابات ، نتیجه ی رای گیری شورای شهر مینوشهر مخدوش و باطل اعلام شد فلذا فردا باید فقط شاهد مراسم تحلیف شورای شهر خرمشهر در فرمانداری باشیم .

اخباری به گوش رسیده که دلیل این تعلل را در عدم توافق سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر بیان میکند و گویا تا ساعت انتشار این خبر هنوز سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری برسر ساعت و زمان  برگزاری مراسم تحلیف به نتیجه مشترک نرسیده اند .(منبع غیر رسمی)

همچنین امروز صبح در استانداری همایش مشترک فرمانداران و منتخبین پنجم شوراهای اسلامی شهر خوزستان برگزار شد که طی آن معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با ارائه گزارشی از شاخص های استان خوزستان در بحث انتخابات اردیبهشت ماه 96  شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: سه میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت چهار میلیون و 700 هزار نفری استان واجد شرایط رای بودند که نزدیک 70 درصد آن ها در انتخابات مشارکت داشتند.

به گزارش شوشان ، وی افزود: انتخابات شورای شهر خوزستان در ۷۶ شهر برگزار شد و ۶۰ شهر شورای پنج نفره، 13 شهر شورای هفت نفره، دو شهر شورای نه نفره و یک شهر(هواز) شورای ۱۳ نفره تشکیل می‌دهند.  تعداد کل داوطلبان شهری 4 هزار و 55 نفر بود که در نهایت 3 هزار و 241 نفر برای تصدی کرسی های شهری به رقابت پرداختند. بیش ترین این داوطلبان در شهر اهواز و کم ترین آن ها در شهر آغاجاری بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار