شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۶

سپاه حضرت وليعصر (عج)‌خوزستان با صدور بيانيه‌اي از ملت شريف ايران اسلامي و مردم خوزستان به دليل حضور پرشور در انتخابات تشكر كرد.

به گزارش شوشان ، در متن اين بيانيه آمده است:

"ملت بزرگ، آگاه و زمان‌شناس ايران اسلامي بار ديگر به فضل الهي و تحت عنايات عاليه حضرت بقيه الله الاعظم عجل الله تعالي فرجه الشريف، حماسه‌اي عظيم و بي‌نظير آفريدند و چشم دشمنان و فتنه‌گران را كور و قلب رهبر معظم انقلاب و دوستان را شاد و خشنود كردند.

حضور پرشكوه و هوشمندانه مردم مومن و شريف ايران اسلامي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، مصداق واقعي حماسه سياسي بود و برگ زرين ديگري بر پشتوانه مستحكم نظام اسلامي شد. بر ماست كه در برابر اين همه شور و شعور سر تعظيم فرود آوريم و شكرگذار خداوند متعال براي اين همه لطف باشيم.

خلق صحنه‌هاي زيبا و باشكوه در روز جمعه، 24 خردادماه، در پاي صندوق‌هاي اخذ راي حقيقاتا يك حماسه تاريخي بود و اين نداي لبيكي بود از سوي مردم مردم به رهبر انقلاب در خلق بزرگ‌ترين حماسه سياسي كشور و مشت محكمي بر دهان ياوه‌گويان و مستكبران غربي، بلاخص آمريكاي جهان‌خوار بود.

 

سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان بر خود واجب مي‌داند از ملت بزرگ ايران و همچنين مردم شهيدپرور خوزستان در خلق حماسه از ياد نرفتني انتخابات 24 خرداد تقدير و از تمام دست اندر كاران و مجريان اين حماسه تشكر كند."


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار