اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول از پلمب 3 باغ ویلای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول از پلمب 3 باغ ویلای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

حجت اله آریایی روز چهارشنبه افزود:حدود 600 باغ ویلا با امکانات و تجهیزات در دزفول وجود دارد که شرایط اجاره برای اسکان گردشگر را دارند .

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای تشکیل پرونده جهت صدور پروانه فعالیت 90 باغ ویلا اقدام شده است گفت:تاکنون 55 پروانه فعالیت برای باغ ویلاهای دزفول صادر شده است .

وی اظهار کرد:با همکاری اداره اماکن و نیروی انتظامی 3 مورد باغ ویلای غیرمجاز شناسایی شد که پلمب شدند ضمن اینکه به پنج باغ ویلای دیگر که با وجود نداشتن پروانه در زمینه اسکان گردشگران فعالیت داشتند اخطار داده شده و در صورتی که به قوانین و مقررات عمل نکنند و برای اخذ پروانه اقدام نکنند آنها نیز پلمب خواهند شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول با اشاره به شناسایی 15 تور غیرمجاز در دزفول طی هفته گذشته گفت: 9 تور شهری از دزفول و 6 تور نیز از اهواز برای سفر به دزفول ثبت نام کردنده بودند که به آنها تذکر داده شد.

وی گفت:چهار تور برای باغ های دزفول و پنج تور نیز برای گردش های آبی با قایق ثبت نام کرده بودند که به آنها اخطار داده شد.

آریایی گفت:6 مورد تور غیرمجاز دیگر نیز در اهواز فعالیت داشتند و قصد سفر به دزفول را داشتند که شناسایی شدند .

باغهای مرکبات و رودخانه دز بهترین مکان برای گردشگری در فصل تابستان و روزهای گرم خوزستان هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است بطوری که برخی از باغهای دزفول که دارای امکانات و تجهیزات گردشگری هستند تا 15 میلیون ریال به ازای هر شب اجاره داده می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار