اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر اهواز پشت درهای بسته / مازیار جهانبخشی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با شوشان: عدم تعامل با رسانه ها موجب چالش شورای شهر خواهد شد
معتقد به انتخاب شهردار بومی هستم ولی واقعیت آن است که هر گزینه ای توانایی و تاثیرگذاری برای مدیریت شهری اهواز را داشته باشد..


شوشان: در حالی که مراسم تحلیف و انتخاب هیات رییسه شوراهای شهر در سراسر کشور با حضور رسانه ها برگزار شد و حتی برخی شوراها به صوورت زنده از شبکه های اجتماعی مبادرت به پخش جلسات خود نمودند اما مراسم تحلیف و تعیین هیات رییسه شورای اهواز ، بدون حضور خبرنگاران در فرمانداری اهواز تشکیل و صرفا خبر تعیین هیات رییسه از سوی روابط عمومی فرمانداری منتشر شد.

به گزارش شوشان ، در همین زمینه ، مازیار جهانبخشی عضو شورای شهر اهواز در گفت و گو با شوشان در پاسخ به این پرسش که چرا نخستین نشست شورای شهر اهواز غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شود ، گفت: اعضای شورای شهر اهواز اعتقاد دارند که هیچ گونه تصمیمی نباید بی حضور رسانه ها و نمایندگان افکار عمومی برگزار شود و بر شفافیت تصمیم گیری ها تاکید دارند.

وی افزود: عدم انعکاس تصمیمات شورای شهر و عدم تعامل با رسانه ها ، شوراهای شهر را دچار چالش ها خواهد کرد.  برگزاری نخستین نشست شورای اهواز و مراسم تحلیف بدون حضور رسانه ها برای ما هم جای پرسش و تعجب داشت. 

جهانبخشی در پاسخ به این  پرسش که آیا شورای شهر اهواز در نشست امروز به جمع بندی نهایی در مورد انتخاب شهردار دست یافته است گفت : نشست امروز فقط برای تعیین ریاست شورا ، هیئت ریسه و دبیر جلسات برگزار شد ، در بررسی گزینه های نهایی نظر اعضای شورا همچنان بر روی همان چهار نفری است که از طریق رسانه ها اعلام شد.

عضو شورای پنجم اهواز افزود : معتقد به انتخاب شهردار بومی هستم ولی واقعیت آن است که هر گزینه ای توانایی و تاثیرگذاری برای مدیریت شهری اهواز را داشته باشد و به رشد و توسعه شهر کمک کند اعضای شورای شهر اهواز فارغ از اینکه بومی یا غیر بومی است ، از وی حمایت خواهند کرد چرا که مهمترین موضوع ، کارآمدی یک نیرو در مدیریت شهری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار