اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
وزيرآموزش وپرورش طي حكمي « مرتضي نظري» را به سمت «رئیس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي» منصوب كرد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش وپرورش، متن كامل حكم سيد محمد بطحايي به شرح زير است:

جناب آقاي مرتضي نظري
سلام علیکم


 نظر به مراتب تعهد، شايستگي و تجارب ارزشمند جناب عالي، به موجب اين حكم به سمت» رئیس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي» منصوب مي شويد .

اميد است با توكل به خداوند متعال و پيروي از منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) و سیاست های رئیس جمهور محترم با مشاركت و همفكري مديران و كارشناسان محترم و مديران كل  استانها  براي تحقق اهداف زير اهتمام ويژه داشته باشيد:

    -تعیین خط مشي ها، ضوابط، اصول و معيارهاي  لازم در امراطلاع رساني.
    -هماهنگي و تعامل سازنده با تمامي خبرگزاري ها، مطبوعات، رسانه ها بالاخص صدا وسيما درجهت تحقق اهداف برنامه هاي آموزشي، پرورشي و پژوهشي .
    -شناسایی و بکارگیری راهكارهاي لازم به منظور افزايش بهره وري ، بهبود كيفيت و برنامه ريزي در امرتحليل محتوا، افكارسنجي، تبليغات وسرعت عمل در انعكاس اخبار و گزارش ها .
    -تقویت جريان سازي رسانه‌اي در راستاي اهداف‌عاليه نظام تعليم وتربيت.
    -تعامل و برقراري ارتباط مستمر با كليه حوزه ها و انعكاس فعاليت هاي مرتبط با هرحوزه .
    توفيق شما را در انجام مسئوليت‌ها و ساير وظايف محوله در راستاي سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي و رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي دولت تدبير و اميد از خداوند منان مسألت دارم.

آغاز جوانگرایی در وزارتخانه ای که وزیرش قول تحول داده است: نظری «رئیس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي» شد

مرتضی نظری از نیروهای تحول خواه در مجموعه وزارت آموزش و پرورش است. او سال گذشته به همراه تنی چند از اندیشمندان و دغدغه مندان تعلیم و تربیت، کافه خرد را راه اندازی کرد تا بستری برای گفت و گو ، نقد و ارائه راهکار برای نهاد آموزش و پرورش باشد.

وزیر آموزش و پرورش در اولین وعده خود بعد از گرفتن رأی اعتماد از مجلس، به مردم قول داد که رویکرد تحولی را در آموزش و پرورش دنبال کند و اولین انتصاب وزیر آموزش و پرورش، این امید و البته انتظار را به وجود می آورد که شاهد به کار گیری نیروهای جوان و انگیزه مند برای تحقق تحول در آموزش و پرورش باشیم.

  ایجاد تحول و اصلاح در آموزش و پرورش با افراد ناکارآمد و روش های قدیمی میسر نخواهد بود و سید محمد بطحایی با اولین حکم خود بر این امر صحه گذاشت که امیدواریم این یک روند باشد و نه یک اتفاق.

عصر ایران به عنوان رسانه منتقد نظام آموزش و پرورش ایران، انتصاب یک مدیر جوان و تحولگرا در آموزش و پرورش را به فال نیک می گیرد، به آقای مرتضی نظری تبریک می گوید و موفقیت ایشان و همکارانش در تحول آفرینی و توسعه همه جانبه نظام تعلیم و تربیت را آرزومند است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار